Gå til innhold

Hvor mange her er sykelmeldte og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt pga kvalme. Har jobbet litt nå, men kjenner jeg sliter enda! Vil så gjerne holde ut på jobb, men har null energi når jeg kommer hjem. Gir liksom alt på jobb, og det får jeg svi for når jeg kommer hjem.. stakkar samboeren min.

Håper energien kommer tilbake snart! Er 13uker forresten.. så den er vell rett rundt hjørnet??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt fra permisjon pga stoffskifteproblemer som gir ekle symptomer. Har ei lita tulle på 7 mnd, så derfor må far være hjemme i tillegg og tar over permen min mens jeg er sykemeldt. Hadde vært for jævlig å besvimt mens jeg bar på veslejenta. har hatt ett par uhell og da bar heldigvis pappan henne.

Skrevet

først va e sykemeldt pga spotting 2 ganger og har høyrisikosvangerskap pga medikamentbruk for å bli gravid... så pga bekkenplaga som meldte se allerede 6 uker på vei.....først 50 % så 100% og svangerskapspenga... sykemeldt ut resten av svangerskape og e 6 mnd på vei. 27 uker i dag. vært sykemeldt 100% fra ca 4,5 mnd

Skrevet

Jeg er hjemme pga sv.skapskvalme og lavt BT. Er nå i uke 19+5 og har vært sykemeldt siden jeg var i uke 6..Sykemeldt til 10 okt. nå foreløpig, så jeg begynner å bli ganske så lei :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...