♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Nå er jeg kommet igang med siden min...men trenger litt starthjelp her.... Hvordan få opp/lage denne blogglista på siden, og hvordan lager man etikett liste? (der man kan legge ut ting for salg osv...? Hvordan får man årofilen min øverst på siden?? Håper noen kan hjelpe!! :-)
Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Er litt ulike måter å gjøre ting på de ulike bloggstedene. Hvor har du bloggen din?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 bloggspot.com.....om det sier deg noe?
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Har hørt om det, men har dessverre ikke brukt det selv. Har de ikke bruksanvisving / hjelpeside? De fleste bloggsteder bruker å ha en hjelpeside hvor man kan lete seg frem til det man lurer på og trenger hjelp til. Eventuelt kan du legge ut et innlegg på bloggen din og be om hjelp fra andre bloggere på Bloggspot. Håper du finner ut av det eller får hjelp av noen andre. Lykke til med bloggingen! Blogging er kult:)! - http://vinterverket.wordpress.com/ -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå