Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Det er jo mange som setter hull i ørene på små barn...greit nok det liksom, men jeg har bestandig likt å gå mine egne veier. Har herved bestemt meg for at min sønn på 16 mnd skal få hull i tungen. Det blir jo bedre enn i ørene for hullet kan gro når som helst i munnen!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Det har jeg også tenkt på, men har ikke turt å fortelle det til noen i frykt for hva de sier. Hvor skal du gjøre det hen? Jeg sliter hvertfall med å finne folk som vil ta tungepiercing på babyer. Gjør du det selv?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ville heller ordnet en slangetunge på barnet. Tror ikke det går an å bli mer kulere enn det.
Gjest lillemamsi Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 tøøøft ! og babyer har jo ingen følelser, så de kjenner jo ikke stikket en gang. Han blir nok den kuleste babyen i gata, og det er jo DET som er viktig. Å se bra ut !
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Ja, babyer har ingen følelser. Det er jo derfor jeg tattoverte datteren min da hun var 4 mnd gammel. Hun ser sååååå Nice ut lizzom! Hun ble jo født med pircing i navlen, så i går fikk hun pircing i leppen for å matche den andre. Hun ser råkul ut azz!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 jeg håper virkelig for sønnen sin del at dette bare er en syk spøk, og at det ikke faktisk finnes noen som er egoistiske nok til å gjøre noe sånt mot barnet sitt. fy faen.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Stilig! Jeg skal få hair extentions på min baby når h*n blir født. Blir knallbra!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 Jeg synes HI skulle få piercet slarren hans også! Tenk deg hvor populær barnehagens store hingst kommer til å bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå