Gå til innhold

Piercing av baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange som setter hull i ørene på små barn...greit nok det liksom, men jeg har bestandig likt å gå mine egne veier. Har herved bestemt meg for at min sønn på 16 mnd skal få hull i tungen. Det blir jo bedre enn i ørene for hullet kan gro når som helst i munnen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også tenkt på, men har ikke turt å fortelle det til noen i frykt for hva de sier. Hvor skal du gjøre det hen? Jeg sliter hvertfall med å finne folk som vil ta tungepiercing på babyer. Gjør du det selv?

Skrevet

Ville heller ordnet en slangetunge på barnet. Tror ikke det går an å bli mer kulere enn det.

Gjest lillemamsi
Skrevet

tøøøft !

og babyer har jo ingen følelser, så de kjenner jo ikke stikket en gang.

Han blir nok den kuleste babyen i gata, og det er jo DET som er viktig. Å se bra ut !

Skrevet

Ja, babyer har ingen følelser. Det er jo derfor jeg tattoverte datteren min da hun var 4 mnd gammel. Hun ser sååååå Nice ut lizzom!

Hun ble jo født med pircing i navlen, så i går fikk hun pircing i leppen for å matche den andre. Hun ser råkul ut azz!

Skrevet

jeg håper virkelig for sønnen sin del at dette bare er en syk spøk, og at det ikke faktisk finnes noen som er egoistiske nok til å gjøre noe sånt mot barnet sitt. fy faen.

Skrevet

Nei, er du gal.

Skrevet

Stilig! Jeg skal få hair extentions på min baby når h*n blir født. Blir knallbra!

Skrevet

Jeg synes HI skulle få piercet slarren hans også!

Tenk deg hvor populær barnehagens store hingst kommer til å bli ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...