Små Einsteins Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 jeg har brukt den kalkulatoren på babyverden, har alltid hatt 26 dagers syklus, men denne pp har jeg hatt ca 30 dager pga pergo, skal jeg skrive 26 el 30 på sykluslengde da?
*shehasmyheart* Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Em...nå spør jeg sikkert teit...men hvordan vet du at du har hatt 30 dgr hvis ikke mensen har kommet, og du er gravid?
Musemor med tre søte små Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Regner med at du har regnet deg frem til 30 dagers syklus ut fra tidspunktet for eggløsningen. Dersom du har gjort det, bruk 30 dager på terminkalkulatoren på BV
*shehasmyheart* Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ja, selfølgelig. Jeg er vist ikke helt klar i toppen. Det er jo sånn hun har regnet. Jøss så fjern jeg er altså! Håper hun leser svaret ditt nå da:)
Små Einsteins Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 el ble forskyvet med 4-5 dager sist, jeg har alltid 16 dager fra el til ikm så derfor har jeg kommet frem til at jeg skulle hatt lengre syklus denne mnd pga pergo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå