søte lille:) Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 som ikke er for komplisert og krever for mye utstryr..Andre tips og ideer taes imot med takk:)Skal ha fårikål midaddag for 5 venner også komm jeg på at hun ene har termin i løpet av nest euke så tenkte å slå 2 fluer i en smekk å oversake med babyshower kake og be de andre gjestene ta med noe til baben hennes..Skal ikke gjøre så mye ut av det ,men syntes det kunne være en hyggelig gest til henne:)
Minaw Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Har ikke noen oppskrift, men vil anbefale å lage ei enkel bleiekake Har gitt det til de venninnene mine som har fått barn i det siste.. Litt gøy å lage, men tar litt tid.. Men blir utrolig kult!
søte lille:) Skrevet 7. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2009 Hvordan lager jeg en bleiekake:??? Og har du evt noen bilder så jeg kan se hva jeg evt skla prøve meg på..
Minaw Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Er bare å søke det opp på google eller youtube... Men legger ved en link iallefall.. http://www.youtube.com/watch?v=-bKwE9POjnE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå