lykkelig tobarnsmamma Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Når leverte dere skjemaet for fødselspenger? Jeg er så dårlig på å huske sånne ting... og iom at utbetalingene skjer via jobben min, blir jeg ekstra slapp. tre og en halv uke til fødsel, er det krise? Når det står på punkt 2: Hvem gjelder kravet for? Er det både mannen min og jeg - iom at vi begge skal ha perm?
Snow78 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Søknad for fødselpenger kan du levere inntil 3 mnd etter fødsel, så du har enda god tid Hvis dere begge skal ha permisjon må du fylle ut at dette gjelder både mannen din og deg.
Expat Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Husk at du skal søke permisjon på jobben også da! Hos oss gjelder fire uker før...
Tøssa Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 jeg leverte mitt etter jeg hadde født...er litt treg av meg...men som de sier du kan levere inntil tre mnd etter fødsel...MEN husk at NAV fort har 6-8 ukers behandlingstid da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå