CMH Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Og, er det vanlig å bli kvalm om man spiser litt lite karbohydrater, hvis det er noen klokinger som vet? Har ikke fått mensen enda, og i morgest var jeg så kvalm når lillingen våkna at jeg løp på do, svetta noe fælt og var helt rar i magen og småkvalm. Ble bedre når jeg spiste litt ordentlig da. Har vært litt sånn de siste dagene.. Uff. *Klagelitt*
tomat15 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg har ikke sett noe til mensen enda, og yngste er over 8 mnd. Ammer fremdeles litt, men bare om kvelden og morgenen. Har brukt cerazette siden 6 ukers kontrollen. Klager ikke på manglende mens egentlig, men synes bare det er litt rart. Med første brukte jeg også cerazette, men fikk da mensen når jeg sluttet med fullamming.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Er vanlig å miste mensen på zerazette, eller hvertfall ikke uvanlig,. Jeg mistet den ikke helt, kom litt innimellom i hytt og gevær :-) ante ikke når den kom, så jeg orket ikke mer. Ammet ikke, derfor byttet jeg til vanlig piller igjen. Man får vel også en reaksjon hvis man ikke spiser karbohydrater, å bli svimmel er ganske vanlig.
vildejenta Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg gikk på cerazette i et år, mista mensen totalt.. Nå er det 10mnd siden jeg slutta på de, men har fullstendig uregelmessig mens, det hadde jeg ikke før jeg begynte på cerazette...
Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Fikk ikke mensen igjen før jeg sluttet på cerazette, gikk på de ca 1 år. Var litt kvalm og rar mens jeg gikk på de. Lurte på om jeg var blitt gravid flere ganger...Litt kjipt at ikke mensen kommer da. Ellers var det deilig å slippe =)
Popsipus Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Hadde ikke mensen da jeg gikk på disse pillene. Gråt ikke akkurat av den grunn. Da jeg sluttet (prøver å bli gravid) fikk jeg mensen veldig regelmessig. Har aldri hatt mensen så regelmessig før i mitt liv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå