flypapir Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ja, vi er veldig fornøyde med reflex vårdressen (den uten uttagbart for)
AE84 Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 vi også, har hatt den til eldstemann 2år på rad nå
Koseklompen Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Kjempefornøyd Skal fortsette å kjøpe den..
Mrs. Bouquet Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Nei, jeg er ikke fornøyd. Ble skuffet blant annet fordi den i følge en del her inne var like bra som reimatec. Jeg syns jenta mi blir for klam i den, dessuten er den ikke så veldig mye å skryte av når det gjelder vanntetthet og nettingforet tyter ut føttene når vi tar den på så det må dyttes inn igjen.
*Smiley* Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Knallfornøyd:) Vil ikke ha noe annet;)
rudolfine Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Veldig fornøyd, og vi har hatt slkike dresser i flere år, De fleste kan fint arves videre til småsøsken også - supert!
Bringebærdrops Skrevet 7. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2009 Flott =) Ta tror jeg vi går for den. Hva måtte dere gi for dressen? Har dere link til årets dress? Søkte på reflex, men kom til reflex butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå