Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Faren til babyen min reiser på jobb nå. Han blir borte i 5 uker. Babyen er 5 mnd gammel. Vil han huske faren sin igjen om 5 uker?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 JA!!! Mannen min var borte fra gutten vår var 5 mnd til han var nesten 8! Og gjensynet var gledelig og sønnen vår kjente han helt klart igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 her kommer en helt sann historie: fra et vennepar av min mor: Da de fikk barn (for ca 30 år siden) jobben mannen på båt og måtte reise ut i fire mnd. Da var barnet deres 6 mnd. Under hele svangerskapet og hver kveld hadde mannen sunget "vi har en tulle med øyne blå" til jenta. Moren sang svært sjeldent for jenta, men sang denne og andre sanger for henne innimellom (kanskje bare et par ganger mens mannen var borte). Da mannen endelig kom hjem etter fire mnd på sjøen hadde jenta fylt et år, jenta reagerte med glede når han kom hjem, og når hun skulle legge seg om kvelden krabbet jenta opp i fanget til faren sin å sa "øyne blå". Denne sanger var tydelig noe hun forbandt med pappan sin. Så, ja, jeg tror babyer husker omsorgspersoner veldig godt! Ellers vil jeg anbefale deg å ha flere bilder av pappan og vise de til babyen (selvom h*n er veldig liten). Vi har vært beredskapshjem tidligere og ble anbefalt å gjøre det i de tilfeller barnet skulle tilbakeføres. Ikke alltid babyen er interessert, og det må være store, tydelige bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå