♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Har lite bad og skulle gjerne hat et badekar. Fant denne løsningen på Lilleprinsen, men usikker på om den er bra i bruk? Noen som har prøvd? Her er linken: http://www.lilleprinsen.no/product/454568/Bibabath_sammenleggbart-badekar.html
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 har også spekulert i å kjøpe dette. Har muligheten til å ha badekar, men dette er jo en enklere og billigere løsning. Så slipper vi å bytte ut baderomsinnredningen Håper noen har erfaring med dette
*smula* Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Vi har Bibabath. Det har vært helt genialt når lillegutt har villet litt mer enn å bare bli vasket i badebaljen.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2009 Høres jo bra ut Hvor gammel er gutten din? Min er 10mnd og herjer en del når han bader. Tåler det å bli herjet med? hva skjer om han prøver å reise seg opp mens han holder seg på kanten-stuper han over da tror du??
Swana Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Vi har det til poden på 16 mnd, brukt det siden han var rundt 10-11 mnd. Vi er veldig fornøyd, har det stående inni dusjen, så er det bare å tappe rett ut etterpå. Det tåler å bli "herjet" med ja, og gutten vår reiser seg stadig vekk mens han støtter seg på kanten. Men må selvfølgelig følge med... ;-D De kan jo brukes opp til 7-8 år, så er en kjekk greie for oss uten badekar... Løp og kjøp!! :-) Hva var prisen der du fant det? På alexia.no koster det ca. 1500 kr. Er også veldig praktisk at det kan vaskes i vaskemaskin på 60 grader...
Blå + en i magen Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Vi har også "Bibath" fra Lilleprinsen.no. Gutten er 16 måneder, og har brukt det fra han var 5 måneder. Vi holdt han som i baljen, men han synes det var så deilig å sparke med bena og plaske uten å treffe kanten på baljen. Nå storkoser han seg i det og sitter godt. Sitter bedre enn i badekar, da det er rettere å sitte siden du har det på gulvet. Men jeg synes det er stort og klønete når vi ikke bruker det jeg da. Har også lite bad her vi bor nå. Og har ikke noe sted å ha det egentlig. Når vi tar ut vannet så legger det seg alltid litt vann under og det drypper en stund. Og det må stå inntil en vegg eller noe med noe som holder det litt på plass om det skal stå. Men supert at det kan vaskes i vaskemaskinen. Anbefales fra meg om man ikke har badekar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå