Mamma til 1 liten og 1 stor Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei, her treffer jeg sikkert mange med mye reise-erfaring :-) Vi tenkte oss en tur til Kanariøyene i november, og ønsker noen anbefalinger til et barnevennlig leilighets-hotell på en av øyene, hvilken er i grunnen det samme. Det er forholdsvis viktig for oss at leilighetene ligger nær en barnevennlig strand, samt at det finnes 3-roms leiligheter (vi er to voksne og tre barn). Fint med oppvarmet basseng i tillegg. Takker på forhånd for alle tips!
Bonusmamma13 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 I november er det Arguineguin og Puerto Rico som har det beste været. Puerto Rico er vel det mest barnevennlige stedet, med tanke på at de har en del karuseller, elektriske biler o.l, bra strender. Jeg har bare reist med Ving og da er vel det beste alternativet Sunsuite/Terrazamar (to søsterhotell) Da slipper dere gå i trapper som ved de fleste hoteller i Puerto Rico. De har også familie og barneaktiviteter, men på den tiden er det ikke så veldig mange barn der. Da vil jeg heller anbefale Sunwing Resort i Arguineguin, 4 km unna. Det er et supert hotellanlegg for barnefamilier og massevis av barn. Fantastisk stort og flott lekeområde. Det går busser til Puerto Rico hele tiden og koster bare 10 kr.. Har bodd begge steder og foretrekker absolutt sistnevnte hotell. Begge har oppvarmet basseng.. God tur:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Reis til barnehotellene, der de gjerne har bamse/barne klubber. Disse hotellene har som regel alt av stoler senger osv. Vi har reist for det meste på Amadores på Gran Canaria, dette er et helt supert sted - virkelig å anbefale. Har hvert der 2 år på rad og skal ned over i nov i år også!!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Da vil jeg anbefale Vings Sunwing Resort Fanabe på Tenerife, eller Star tour sitt Blue Star Parque Cristóbal. Sunwing er helt supert, vi har vært der flere år på rad, men i januar og påsketider. Tenerife er en nydelig øy i tillegg så det er mye flott å få med seg utenfor hotellet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå