Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Eller finnes det andre hormonløse prevensjonsalternativer (bortsett fra kondom)?
wirre;o) Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 *tumbs up* kobberspiral var genialt for meg. ingen lengre blødning fikk jeg heller.
Pirkeanonym Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg hadde kobberspiral mellom graviditetene. Fikk større blødninger som varte lenger, og mer smerter under mens. Ellers fornøyd!!
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 okay. Men det påvirker ikke eggløsningen på noe som helst måte? Har man normalt regelmessige menstrasjoner med kobberspiral?
Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Heller dårlige erfaringer med den som prevasjon ... ble gravid etter 6 mnd. Bortsett fra det var den ok, grei å sette inn kjente ikke noe til den og blødningene var som normale og regelmessige (så lenge det varte).
Turid Laila Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg tør ikke å ha det igjen. Hadde konstant vondt, og hadde vondere mens og lengre mens. Den ble satt inn feil på meg, derfor hadde jeg vondt, og nå sliter jeg med å få barn, så jeg tør ikke å prøve det igjen. Men om den blir satt inn riktig er det sikkert fint
Pirkeanonym Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg hadde regelmessige blødninger, men de varte i opptil 9 dager. Neste gang prøver jeg hormonspiral..
Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 jeg har brukt den mellom graviditetene og for meg funket den kjempefint.fikk litt lengre mens men heller det enn de hormonene.. Lurer også på om det finnes noe annet prevensjonsmiddel uten hormoner?
beggeto Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 jeg har hatt kobberspiral i 1 1/2 år. Tok den ut forrige uke. Ikke fordi jeg hadde problemer med den på noen som helst måte, men fordi jeg ikke trenger den akkurat nå (ønsker oss et barn til). Veldig fornøyd jeg da. Kansskje littegrann kraftigere mens enn før og litt oftere enn da jeg gikk på p-piller (men likt som da jeg gikk på ingenting). Ellers har jeg ikke merka noe. Veldig deilig å slippe å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå