Gå til innhold

Sex med leieboer i magen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg termin, og for mannen min har det begynt å bli veldig klart at det er noen som skal ut derfra snart, at det bor noen i magen, og realiteten har dunket han slik i hode at han ikke helt mentalt klarer å ha sex, han synes det er rart å skulle "inn der" som det bor noen, selv som han sier, han vet det ikke er hverken skadelig eller kan gjøre noe... Men altså en sperre i hodet hans...

Har jo lest det ikke er uvanlig for mennene å føle det slik mot slutten, selv om jeg vel må innrømme jeg ble litt overrasket over at han er en av de mennene :P

 

Flere med slike erfaringer?

 

Vel 1 uke igjen til termin, så blir vel ikke mye sex her i gården på ett par uker/måneder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det er flere med samme utfordring.

Hos oss har det vært slik i ett par mnd, vi har vel hatt sex 1 gang i uken de siste 2-3 mnd.

Samme her med min mann, det blokker seg helt og han føler ungen er med på akten og at han gjør noe med ungen når han besøker der:-)

 

Kan ikke annet enn å akseptere det egentlig......

 

Men her også er det bare 9 dager til termin så vi får holde ut noen uker til så blir det god sex på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same her.. Hadde tenkt å være litt ekstra aktiv i senga for å få fortgang på modninga, men nei.. Stakkar han er kjemperedd for å såre mine følelser, men jeg skjønner jo at det ikke er meg som er problemet, men babyen, så da må jeg bare godta det.. Håper det går greit å komme i gang med sexlivet en stund etter fødsel da, for her har det vært ganske "kjedelig" noen mnd nå.. - Først har jeg vært slapp og trøtt og i dårlig form, og nå er det han som er bremsen.. Enkelt skal det altså ikke være, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare signe denne jeg også. Her er det innmari lite action på den fronten. Han har de samme grunnene som deres menn. Gleder meg til jul :) Håper såklart at vi er i gang igjen for fullt før den tid, men iallefall til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har det vert omvendt! jeg har følt det rart å ha sex når jeg kjenner så mye liv der inne. Det ble en lang tørke for det var ubehagelig både fysisk og psykisk egentlig. Men nå når det nermer seg synes jeg synn på mannen, for det kan jo gå ganske lang tid etterpå også før man starter opp igjen, alt etter hvordan tilstanden er. Når jeg gikk med på å prøve igjen så gikk det mye bedre:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er mer enn klar, men det er ikke jeg. Mange faktorer til det egentlig.... Leieboeren beveger seg - virker litt konstig... Men det verste er nok alle de soppinfeksjonene jeg har. De er ekstreme og må gå på kurer hele tiden... Forbanna drit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min føler det på lik måte. At han får den sperren i hodet, og vet at det er en liten fullferdig baby der inne. Men han er flink og biter tennene sammen, og gir meg det jeg vil ha hver dag :D Det er jo det beste for modning. Så jeg er stolt av han. Er jo ikke akkurat sånn at han angrer i ettertid heller da.. en omgang i sengen er jo alltid godt uansett. hehe.. bare få tankene på andre ting enn akkurat magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...