Bassen&Spira <3 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Har kjøpt en skyvedørsgarderobe fra ikea... når vi nå har montert hele greia og skulle sette sammen dørene har vi bare ei dør !! På kvitteringen har vi betalt for to... og på plukklisten stod det at vi skulle ha en stk av denne eska - som dørene lå i ... Så enten må det jo ha vært feil i eska ellers så skulle det jo ha stått "2" på plukklista... frustrerende da vi har nesten 3 timers kjøring til ikea... I tillegg fikk vi ei eske med noe greier i som ikke hørte til skapet i det hele tatt.. men som vi har åpnet, går det ann å levere dette i retur?? Er jo ikke vi som har skrevet plukklisten.. noen som har opplevd noe lignende, eller som vet om det er noe problem å "få" denne andre døra.. vi har jo betalt for den! hmm...
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Dett er vel litt "typisk" IKEA. Syns det stort sett alltid det er noe feil eller mangler. Likevel elsker jeg IKEA. Ring kundeservice. De burde jo kunne sende det som mangler siden du bor så langt ifra butikken. De strekker seg ganske langt for kundene sine er min opplevelse med bl.a en feileveranse på soffa for noen år siden.
Sjarmi Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Ikea ordner opp i alt! Hos de kommer kundene først uansett om det er de eller kunden som egentlig har rett. Du kan tilogmed sage i en benkplate og levere den tilbake og få pengene igjen. Syntes det er helt sykt egentlig, men de tjener på det i lengden. Så bare ring de og forklar problemet så ordner de opp med en gang:-) Men det er nok mulig du må reise dit da. Lykke til!
vi blir 4 :o) Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Det er jeg ikke enig i i det hele tatt.. Ikea hadde det ryktet på seg før, men jeg har aldri opplevd å mangle en skrue fra ikea.. tror det er mange som lever på hvordan det var før fortsatt! har ikke opplevd det selv før, men dere må nok desverre ta turen innover igjen.. det positivt er at Ikea ordner opp, og er kundevennlige iallefall..
LykkeligFebruar Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 He he.. måtte smile litt da, for det er virkelig typisk Ikea.. Men er enig med hun over, når jeg har kjøpt noe og fått feil eller det mangler deler, så ordner de opp med det samme. Har blitt noen ekstraturer dit, men de ordner alltid opp med et smil. Og da er det liksom verdt det allikevel..
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Typisk ikea. Hver gang jeg har handlet noe derfra, eller noen jeg kjenner så har det som regel manglet noe, eller at det ligger en helt feil vare med i den. De er flinke til å ordne opp etter seg. Bare kontakt de å forklar feilen- Så sender de nok varen nedover, siden dere bor langt unna. Det har de iallefall gjort her å vi bor også rundt 3 timer ifra.
Gjøkeredet③ Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg har tydelig hatt flaks, for jeg er like fornøyd hver gang, og ingen ting har noen gang vært feil eller mangelfult når jeg har handla på Ikea.. Er det ikke typisk at hvis man først har en dårlig erfaring, så får man det gang på gang.. Barnas Hus derimot er jeg fanken meg alltid uheldig med....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Jeg tror det var mer sånn før at når man kjøpte noe fra IKEA så manglet det alltid en skrue eller en planke. Jeg har kjøpt mange ting fra IKEA de siste årene, både små og store ting og har aldri fått verken for få eller for mange ting i pakkene. Dessuten synes jeg de er veldig hyggelige og serviceinnstilte. Men ja, selv om de ordner opp så må du nok kjøre de 3 timene til IKEA, og det er jo utrolig kjedelig... har "heldigvis" aldri bodd lengre fra en IKEA enn under 1 times kjøring, he he, så har ikke hatt det problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå