Gå til innhold

Kan vannet virkelig gå mellom 9 og 21??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har KUN hørt om de der vannet går enten kjempetidlig om morgenen, sent på kveld eller midt på natten. jeg vil så gjerne ha en fødsel som starter på DAGTID!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, hos meg skjedde det begge gangene:)

første med litt vannavgang i 9-tiden, og andre med "full foss" i 15-tiden;)

Skrevet

Hos kusinen min gikk vannet ca.kl.12. Så jeg vil tro at det kan gå nårtid som helst på døgnet

Skrevet

Javisst kan det det :)

Vannet mitt gikk rett over ni på morgenen, men fødte jo ikke før på natta likevel da, ungen kom i halvfiretiden natten etter...

Skrevet

Vannet mitt gikk kl. 18 om kvelden.

Skrevet

Jada. Vannet gikk i firetida på ettermiddagen, omtrent i samme øyeblikk som jeg lukka døra bak meg etter en forholdsvis lang bytur. Flaks :)

...det betyr dog på ingen måte at ungen kom i løpet av hverken den dagen eller natten etter- hun greide fint å vente til halv åtte neste kveld :P

Skrevet

Vannet mitt gikk 17.30, så jada, det går.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt spm. Vannet kan jo gå når som helst på døgnet. Natt, morgen, ettermiddag, kveld. vannet har vel ikke en fast tidspunkt å gå på. Enten bare tidlig på morgen, eller sent på kvelden. Vannet kan gå når som helst.

Skrevet

Takk for alle svar. prøvde å spørre om det faktisk var vanlig at vannet gikk på dagtid/ettermiddag, siden jeg bare har hørt om folk med vannavgang tidlig om morgenen, kjempesent på kveld og om natten.. gjerne i forbindelese med at man må tisse.. Skjønner at det kan går når som helst nå :D

HI

Skrevet

jeg hadde vannavgang med nr to, og det skjedde kl 09. om morgenen, og var på sykehuset ti på halv ett, kvart over ett var jenta vår kommet til verden :)

Skrevet

Ok, da er jeg med, he he. Tenkte bare ut i fra det du skrev på overskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...