taras Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 hvordan skal jeg vite at infeksjonen ikke er kommet til livmoren og skadet barnet? må det være veldig mye bakterier i urinen før de sjekker det? sendte jo ikke urinen til noe lab heller. tok bare med en prøve til legen og 2 min etter ga han meg resept og sa at det var bakterier i den. jeg spurte om det var farlig for babyen, han seg nei, pillene er helt trygge for graviditeten, men det var jo infeksjonen jeg hadde ment da. fikk ikke noe svar på det. nå må jeg vente helt til 23. sept. for å komme til kontroll hos jordmor.
Expat Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Det er lett å påvise uvi. Livmoren er "tett" så lenge vannet ikke er gått. Infeksjonen er inni blæra di nå, det er et "annet hull". Den kan krype opp i nyrene om den ikke behandles og det er ikke så bra for baby for DA får du masse feber og vondt og må ha mye sterkere antibiotika. Ta antibiotikaen din nå, og slapp av, drikk masse vann.
taras Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 takk for svar leste på nettet at det kunne gi fosterskader, men hvis ikke det er før man har hatt feber og er blitt ordentlig syk, da kan jeg slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå