Gå til innhold

Ultaljud


Maria87

Anbefalte innlegg

Den 2/10 är det dags för mig att gå på ultraljud...

Har lite funderingar på om man ska ta reda på om de blir en jente eller gutt...

Min kille vill veta men jag är fortsatt lite tvivlande...

Är det någon här som har tagit reda på och ångrat sig eller tvärtom???

Vad har ni för tankar kring o ta reda på könet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Ultralyd på fredag, da håper jeg alt er bra med barnet og at de ser kjønnet. Jeg vil vite det. Fikk vite det med datteren min også, og syns det er kjekt, lettvindt med tanke på klær og slik. Jeg har aldri angret:) Dette får du og samboeren din prate på og bli enige om, går jo ann at den ene får vite det, men ikke den andre.. At jordmor skriver kjønnet på en lapp, så velger dere seinere om dere vil se på den. Ja, mange muligheter:) Men lykke til i den avgjørelsen der tar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første svangerskap ville jeg vente, for å holde spenningen. Siden det var to, spurte jeg etter en UL (får flere når det er to) om det var samme kjønn på de (det var greit å få vite om det var én av hver), da sa hun det var to jenter! Det var faktisk godt å få det på plass, da kunne vi gå hjem og male rosa motorsykler på barnerommet (min mann er sykkelfrelst :-) ).

 

Nå kan jeg ikke vente til 17. sept, da er det UL og jeg SKAL vite det! Så greit med tanke på innkjøp også fordi jeg har to jenter fra før. Hvis det er en jente til , vil jeg vite det nå. Syns det er greit å tygge litt på det, man vet jo ikke stort annet om det lille mennesket som kommer ut. Så nå håper jeg bare at rakkeren ikke legger navlestrengen mellom bena akkurat den dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...