Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og blar igjennom en del innlegg her og der, og må le litt for meg selv...

Makan til hysteriske, stressende, bedrevitende, dømmende og idiotiske mennesker.

Folk er barnemisshandlere i hytt og pine, enkelte har for lite intelligens til å få barn, foreldre som burde blitt meldt til barnevernet fordi dem ikke leker nok med barna sine, jeg skulle hatt mens for 2 timer siden, så er jeg gravid nå da?..

Så vidt jeg vet så finnes det ingen bøker som har fasit på noe som helst her i livet. Det er like mange meninger om ting som det finnes mennesker som mener noe.

Ja man kan gi litt tips og gode råd, men det er ikke dermed sagt at fungerer alltid, eller er råd som passer for akkurat de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke få sagt det bedre selv!! =)

Skrevet

JA AKKURAT!!

siden det finnes like mange meninger som mennesker så er vel dette forumet det rette stedet å få det ut på........godt det finnes ett sted og få ut sine frustrasjoner på:))))

ler meg skakk av og til innpå her hehehehe:))) kanke la vær å svare heller av og til...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hehe, ja veldig morsomt å lese:) men er vel en grunn til at dette er krangle debatten..:) hysterisk morsomt hverfall

Skrevet

Kom deg over på "humørdebatten" i stedet!!!!!!!!!

Skrevet

Jaggu var dette provoserende å lese da!

Hvorfor trykker du deg inn HER for å skrive DET DER???

Skrevet

Fordi dette ligger under KRANGLESIDEN......................................................

-da skal det jo KRANGLES!

Skrevet

Ja, haha, jeg er helt enig! Folk må for all del få lov til å krangle så mye de vil, men det må jammen være lov til å flire litt ;)

Skrevet

Jeg skal være litt alvorlig her, og si at jeg synes det er mange stygge ting som blir skrevet som svar på det som sannsynligvis er alvorlig mente spørsmål. Å da få 50 "du er dum i hodet" -svar kan muligens være noe nedbrytende, og jeg vet at jordmødre fraråder feks førstegangsgravide å være for mye inne på bim. Det er jo litt dumt, siden man her faktisk kan treffe på noen som har noe lurt å komme med. Noen som har erfaring med akkurat det man lurer på feks... Det som blir skrevet inne på anonym er verdt en studie. Man kan lure på hva som rører seg der ute på en måte... Så vil jeg avslutte med å påstå at de som stemmer Frp ikke vet sitt eget beste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...