entil :) Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Noen som vet om det er vanlig å ha jevnere rier når man ligger/sitter i ro enn når man står og går sånn i starten? Jeg har hatt sterke mensmurringer i hele natt, uten at det har vært noen "tak" å telle eller ta tidenpå. Etter at jeg sto opp har de kommet mer som tak. La meg ned 1 time i stad og da kom de ganske nøyaktig med 7 min mellomrom. Men når jeg reiste meg opp roet det seg betraktelig. Nå når jeg satt meg ned igjen virker det som det tar seg opp litt igjen. Synes liksom ikke disse takene er så vonde som jeg hadde regnet med. Kan det hende det ikke er ordentlige rier kanskje?
mamma1980 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 jeg tror det er modningsprossessen på livmorhalsen og slikt som skjer deg nå. Du har falske rier som kalles Kynnere. disse kan man ha ofte. kynnerne blir også roligere når man beveger seg elelr roer seg og skifter stilling elelr noe. rier blir sterkere å sterkere å slipper ikke opp. tror jeg da og som jeg er blitt fortalt her inne.
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Høres vel ut som om det er kynnere, det kan jo være opptakten til noe, men vanligvis blir jo rier sterkere ved bevegelse. Kjennetegn på kynnere er jo at de endrer seg når man beveger seg, så det spørs om ikke det er kraftige kynnere du kjenner. Rier gjør jo etterhvert så vondt at du ikke klarer å snakke når de står på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå