Gå til innhold

Cherry coke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hvem som endte opp med å gå i det selskapet på fredag da? Joda,det var meg! Mannen her hjemme spurte så fint om jeg kunne være så snill å bli med,så jeg ble med :) Holdt meg unna heksa ;)

Men nå har hun invitert oss med på hyttetur til helga sa mannen i går,og svaret NEI kom fortere enn han fikk spurt ferdig hahaha :P Hva unnskyldning kan jeg gi for å ikke bli med :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheheh..søta!=)

Du er iallefall snill som greier å svelge en kamel eller to for din mann sin skyld=)

Hvilken unnskyldning? Hmmm...ikke lett det der altså.

Tror jeg ville bare segt at det ikke passet og at dere har andre planer for helgen. Ikke så kult å lyve heller;-)

Skrevet

Ja for han svelger jeg 50 kameler om så er,tolmodige mannen min ;) Hun hadde endt opp med å bli super bitch når vi hadde gått da...med lillebroren til mannen,så jeg er glad vi ikke var der :)

Vet at Emma synes det er kjempegøy å dra på hytta,og det synes jeg og....men ikke med hun....

Må da være måte på hvor mangen kameler jeg skal svelge på en 7 dagers periode ;)

Skrevet

Hehehe, ja det kan du si=)

Men hva gjør man ikke for dem man er glad i?;-)

Jeg har eks-svigers som jeg må forholde meg til...greie nok, men eks-svigermor kan være en skikkelig utfordring! Har hatt en del episoder med henne..MEN, gjør det ikke for min egen del, men for datteren min.

Blæh..kameler smaker vondt!

Skrevet

Ja de smaker vemmelig!! ;) Og jeg som er en så sta person,søren heller altså,liker ikke å være nødt til å føye meg etter sånne mennesker! Må jo svelge kameler pga faren til Emma og,han er jo en mega tosk! Hmmmm,,,kanskje jeg skal spleise de to ? ;=) Så kan heksa og tosken dra på hytta i sammen,så slipper jeg! Haha,ingenting hadde vert bedre! ;)

Skrevet

Hahaha..heksa og tosken, ja=) Kan min eks bli med også da? Vi kan kalle han idioten. Heksa, tosken og idioten på hyttetur! Kunne jo endt med katastrofe det, og det vil vi jo ikke...eller...?;-)

Skrevet

Hehe,ja la nå han og bli med! Haha,fantastisk!

Katastrofe må det bare bli,hadde brydd med mitt i ræva haha :P

Kanskje de hadde hatt det så gøy i sammen ,at de bare ble boende?

Nei nå må jeg slutte å fantasere om ting som aldri kommer til å skje,blir jo bare lei meg :P

Skrevet

Nei, sant det=)

Nei, du må nok bare holde ut med din svigermor. Bit sammen tennene og spill litt skuespill. Er nok ikke så lett å lære en gammel hund å sitte..;-)

Skrevet

Jeg er ikke noe god skuespiller,men øvelse gjør mester ;)

Kanskje vi kan få det ganske koselig på hytta,kommer johelt ann på humøret hennes. SÅ vi får se. Mannen vil ikke være mer enn en dagstur da sa han nå,det skal jeg alltids greie å overleve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...