Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hvordan fungerer det? På ultralyd ble det sagt jente, men jeg har fortsatt guttefølelse. Har alltid hatt det. Er i uke 33 nå, viss det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Er det så nøye, da? Du finner det jo ut snart? Plumbo bruker jeg bare til tette rør...
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Piss på flaska. Blir det rosa er det jente, blir det lilla er det gutt. Bobbler det betyr det at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 For guds skyld; ikke piss på flaska!!! Da eksploderer alt i ræva på deg. Regner med spurven bare vil være morsom, men følte for å presisere om du ikke tok den Oppskriften er: Tiss i et rent syltetøyglass el.l (ikke plastkopp, det smelter!) Tilsett et par ss Plumbo Vent ca 30 min, i løpet av denne tiden vil det bruse og skumme og stinke noe forferdelig, så sett det ut. og fargen vil etter hvert endre seg. er det kald farge (grønn-blå) blir det jente, og blir det VARM farge (rød-brun-svart) blir det gutt!! Jeg har prøvd to ganger i hvert av svangerskapene og alle gangene ble det mørk skoggrønt. Og jeg har to jenter. Folk kan si det bare er piss (bokstavelig talt;), men da kan man jo bare prøve selv og se. Faktum er at jeg har fått alle jeg kjenner til å prøve når de er gravide, og det har alltid stemt. En av de jeg kjenner sa dog at det var vanskelig å tolke noe ut av fargen, at det bare ble grått og grumsete. Men det skal være mulig å tolke om det er varm eller kald nyanse, ihvertfall.. Aner ikke hvem som fikk denne ideen in the first place, men ser da ut til ha noe for seg.. Skulle gjerne testet dette vitenskapelig
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Som sagt, blobler det vil det si at du nok ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Gjest amandine Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Veldig bra spurv I'm on your side
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 "Blobler" gjør det nok uansett ikke, Spurvehjerne!! Det bruser og bobler kanskje litt, men det gjør det gjerne ved en eller annen form for kjemisk reaksjon. But you wouldn't understand anyway, so nevermind. HI: test det ut da vel- og se om det stemmer med barnets kjønn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå