Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 "på hvordan få tiden til å gå fortere" hehe. Jeg er klar som ett egg å jeg har hele 76 dager igjen. på fredag er jeg 30+0. Jeg har så lyst til å få denne jenta mi ut nå å se hvordan hun ser ut. Merker også at søvnen begynner det¨å bli sårt mangel på. har så vondt i bekkenet at jeg slier med å få sovne og npr jeg først får det til så våkner jeg hele tiden fordi jeg måsnu p meg for jeg verker sånn. jaja, er det andre som har ca like lenge igjen??? hva i alle dager fuller dere tiden deres med???
AmExx Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg teller på fingrene akkurat nå om jeg skal stikke ut og kjøpe inn noe garn sånn at jeg kan srikke babyteppe... Sliter med det samme som deg. Greit å gjøre noe sånn at tiden går fortere!! Sover du på noe glatt? Sånn at du ikke merker så godt at du snur deg? Silkelaken, pysjamas eller noe sånnt hjelper på mye. Evt låne en minislide hos kommunen. Og for all del, pass på å ha mange puter mellom beina, helt ned til anklene! Det gjør at bekkenet får hvilt på rette måten! Jeg har heldigvis bare 40 dager igjen da... Men er lenge nok det og når bekkenet er ille...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har begynt å kjede meg litt, men vanligvis sliter jeg aldri med å finne på noe. Koser meg med te, kakao, litt sjokolade og leser interiørmagasiner, ser på internettsider på barneklær og barneromsinteriør og drømmer meg bort. Går tur, mens jeg hører på musikk. men kan ikke gå noe langt, for jeg får slike smerter i magen. Ellers rydder jeg opp i papirer og smårot, som jeg aldri har fått tid til eller orket ellers. Så kan jeg finne på å se på episoder av diverse dokumentarer og reality program på nettet. Ser sjelden dette på tv, men når jeg kjeder meg så er det greit underholdning og streame fra nettet. Jeg sysler egentlig med masse småting. Men nå tenkte jeg å bestille litt ting og tang fra panduro hobby katalogen, så kan jeg begynne å lage julekort, scrapalbum og div. Skal laste ned photoshop også, og prøve å sette meg litt inn i det, så jeg kan lage stilige bilder av jenta vår som kommer snaaart:)
Galathea73 Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg jobber ennå og rekker ikke å kjede meg på dagtid, men har blitt så hjemmekjær og asosial at jeg kjeder meg litt på kveldene da.Hittil har jeg rydda en del og lest bøker, og har planlagt å høre på lydbøker og lime inn bilder fra de siste fem åra i album når jeg går ut i permisjon ;-) Og kanskje lære meg og bake samt utvide repertoaret litt på kjøkkene? Sy bæresjal. Kjøpe de siste babytingene. Besøke/gå på cafe med venninnene som er hjemme i permisjon. Ringe og snakke med folk jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har snakka med på lenge (de som er hjemme på dagtid da, mormor f.eks). Nett-tv er en god ting, der har jeg allerede vært flittig bruker, har sett alle episodene ev Jordmødrene!
Mummimamma 09+12 Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Jeg holder på å organisere bilder i fotobok og det tar masse tid. Har masse bilder jeg må få orden på, så det passer egentlig ypperlig å få gjort det før babyen kommer. Er 31+2 uker på vei og forventer å få masse nye bilder når babyen kommer...!
søte lille:) Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Du har 2 dager mere enn meg du ,ser jeg:)Jeg setter meg statige mål..Mitt forrige var å komme inn på 3 trisemester,neste mål er 40 dager som er"høygravid"så når jeg teker sånn er det litt under halvparten til jeg er høygravid..Eller går det mye i å planlegge og koser meg med å pynte på barnerommet og kjøpe inn ting til den lille..Har også bestilt starkpakkene fra rimi,apotek 1,og div som gjør at jeg har noe å glede meg til hver uke..Tror det er viktig å finne ting i løpet av uka som man gleder seg til..Har også invitert på fårikål lag til uka ..Eller går det i baking,baking og atter baking..Tenkte å ha en del boller klart i frysen til gjenstene kommer for å se den lille i november(hehe litt tidlig å begynne med kankje men noe må jeg jo gjøre på kveldene)
Gjest Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Tja.. Utenom det som allerede er nevnt så kan man jo: * låne en bok med barnesanger på biblioteket for å friske opp disse.. synge de for minsten i magen. * har du/dere tenkt å ha navnefest/dåp? Om du har veldig lite å finne på så går det jo an å tenke på planleggina av denne allerede nå selv om det er veldig tidlig egentlig.. Tenkt på gjestelista, bordplassering, laging av bordkort etc.. Jeg har i alle fall begynt med det til vår gutt..Til tross for at vedkommende er i magen min enda. Det var vel egentlig bare disse forslagene jeg hadde av det som ikke er nevnt..
Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 En annen ting er å lage hjemmelagde julekort. Tror ikke det var nevnt tidligere av andre her..? Så har du det klart før desember og slipper å stresse med det da.
søte lille:) Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 noen som har noen fine nettsider el som jeg kan gå inn på for å lage julekort?
strikkemor til 2... Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 jeg er akkurat like langt som deg! 30+0 til fredag. syns tiden har gått veldig sakte. jeg har tatt opp strikkingen igjen. strikker baby sokker i ull, votter og jakke/bukse sett. jakke og bukse har jeg aldri strikket før, men fant en fin oppskrift på www.garnstudio.com, og syns det er veldig gøy å ha noen utfordringer mens jeg venter, for det kan virkelig bli lange dager. jeg er 60% sykemeldt, og den siste tiden har mannen min jobbet mye overtid, da har dagene blitt ekstra lange. ellers så leser jeg litt, har lest noen gode romaner + mange gravid blader, og prøver å få gjort litt husarbeid de dagene formen tilsier det! men det blir mye sofasitting, med strikketøy og bøker!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 Pusse opp et helt hus Ha et barn som ligger i seteleie (da går tiden av en eller annen grunn fort fordi man håper så at den skal snu seg) Ha en treåring som bytter barnehage Ha et barn som har bursdag oppi alt stresset Å være høygravid oppi det hele gjør ikke ting bedre Henge opp nye bilder i alle rom, ja faktisk, innrede et helt hus hehe ! Neida, huff, du må nok bare la tiden gå, det er liksom de lengste 9 mnd i livene våre føles det som !! Vet hvordan du har det, hvor mange dager har jeg igjen da mon tro ? Hmmm 39 ca ! BLÆH !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå