tvillingmamma med babyimagen Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 jeg hadde mens 8 mars og 12 feb. men etter ultralyd ble terminen flyttet til 6 desember..... dvs at min første mensdag sist skulle vært ca 26 feb? men det kom jo mens etter den datoen også, ihvertfall en bødning. da regner de med at egget ble befruktet ca samme tid som siste blødning, går det ann?? litt forvirret må jeg innrømme at jeg er. samtidig ligger livmor målet jevnt over kurven på målingene. mystisk. ja babyen kommer jo uansett når den er klar.
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 For a si det slik, du vet jo best selv nar du hadde mens sist. Ultralyd beregning som sies a vaere den sikreste , tviler litt pa det. Hvis du hadde mens 12 feb, EL 26 feb. og minimens den 8 mar, selv om du var gravid, sa stemmer menstermin. Eller siste mens 12 feb, El etter 21 dager, og sa festeblodning rundt den 8 mar. Ikke alle som har El 14 dager etter mens vettu. Ikke ta utgangspunkt i den datoen de gir deg og regn tilbake , de kan ikke bestemme at du hadde mens den 26 feb, hvis du skjonner. Babyene vokser i rykk og napp hele tiden, og hvis du skal ha flere ultralyder vil du se at det kan forandre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå