Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt sprinkelsenga til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god og stødig og hvor mye kostet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt på Ikea i 2002, 7 år og to barn senere ser den fortsatt ut som ny.

Skrevet

Kostet den et sted mellom 400-600,-?

Skrevet

Oi, den hørtes jo billig og bra ut:)

Hvilke farger kommer den i?

Skrevet

Vi har Emilie fra Baby Dan. Kjøpt i en babyutstyrsbutikk. Koster 1890,- tror jeg. Liker den godt, men litt negativt at den er litt for høgt oppe på det laveste stillet, burde vært mulighet til å stille den et hakk lenger ned. Også kunne jeg ønske at den var med hjul.

Fikk jeg velge igjen hadde jeg valgt en som heter Julija, den er veldig lik, er med hjul og kan gjøres om til vanlig seng når barnet blir større.

Skrevet

har babydan kostet 2200kr er på 3.ungen nå som ligger i den å like fin.har ordnet ett ekstra "hakk"på bunhøyden.kjempe fornøyd.dyr men bra

Skrevet

Som sagt 7 år siden. Vi har den i..... ser ut som eikefarge, lakkert.

Skrevet

Jeg har Basson. Den holder til og med min vekt haha :P

3 hakk på den :)

Skrevet

Vi har en hvit en fra Ikea. Hensvik (?) koster 845 kr. Er kjempefornøyd med den. Og når jenta vår blir stor nok kan vi ta bort hele den ene siden så det blir en "vanlig seng".

Skrevet

har en fra jysk vi. kjempefin :) stødig og god.Den er hvitlasert

Skrevet

Lille mann sover i en seng kjøpt på den lokale simo butikken aner ikke pris, da han er barn nr 4 som sover i den. Mamma'n hans (jeg) var barn nr 1. sengen er over 25år gammel men er like fin. Litt slitt i malingen, men det skulle bare mangle egentlig når man arve seng av mamma'n sin.

Skrevet

Jeg har samme som mamma søker barn og sikkert eldre (vi arvet den etter nevøene våre som igjen hadde arvet den etter en tremenning som nå er 9 år, altså brukt av 4 barn før plutt fikk den) - ser like fin ut enda.

Skrevet

Den er arvet, men det er en IKEA-seng. Aner ikke hva den kostet ny, men helt sikkert ikke mye;o)

Skrevet

Ikea, kostet 899,- fra Leksvi-serien.

Kjempeflott, og nå som han klatrer ut av den så har vi tatt av ene siden, sånn at den fungerer som vanlgi seng frem til han får nytt rom i neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...