Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jenta vår har hatt masse skurv, ikke sånn at hele hodet er dekket, men likevel, ganske masse. Det som har funket best for oss, det er faktisk å vaske hodet hennes med en litt grov klut hver morgen. Gnikker ganske masse, for å prøve å løsne de, men er jo selvfølgelig forsiktig også. Nå har hun kanskje 5-6 små skorper igjen på hodet, og det ser ikke ut som om det er noen nye på vei!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Min lille gutt har ganske masse hår og jeg så med gru på å få bort all skurven. Men det gikk veldig lett:) Jeg gnidde babyolje i hidebunnen ig ventet 15-20 minutter. Så tok jeg en lusekam og gredde det bort:) Bruker nå en babybørste hver dag og det har nesten ikke kommet noe tilbake:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 snuppa mi hadde hele hode dekket da hun var baby-baby. var så mye at det egentli såg ut som om at hun bare hadde mørk hodebunn rett og slett, vi har brukt olje på hver morgen og kvled å gnikket litt, så nå bruker vi en shampoo med olje fra natusan, å gnikker litt i badekaret, er nesten ingenting igjen nå=) (9 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå