Gå til innhold

Spørsmål om tilbud fra forskellige sykehus.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ikke norsk, men jeg har bodde her i ca 6 år, og har født 2 nydelige gutter her. Jeg bor i Bergen, og her har det blitt noen forandringer i systemet når det gjelder sykehus og tlibudet om pasienthotel og sånt. Med begge guttene, valgte jeg å gå til barsel loftet etter fødsel, og min mann fikk væere med meg. Jeg måtte ikke være uten ham i det hele tatt under eller etter fødsel. Det var veldig viktig for meg siden jeg er ikke helt komfortabel med språket eller systemet her. Jeg har lest at det er ikke lengre mulig å ha det sånn her i Bergen, og det gjør meg veldig urolig. Jeg har ikke lyst å gå til barsel etter fødselen, og ikke ha kontakt med mannen min utenom besøkstimene. Jeg har til og med begynt å tenke på hjemmefødsel slik at jeg slipper å være uten mannen, og dele rom med andre kvinner.

 

Har det blitt sånn over hele landet? Er det fremdeles mulig for de fleste å ha et tilbud om å ha mannen til stedet etter fødsel? Vi hadde det så flott sammen sist, og fikk god kosetid til å knytte oss til babyen, og til hverandre rett etter fødselen. Er det bare teit å være engstelig over situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fødte på Ullevål i 2005, mannen min fekk vera med under heile fødselen, og heile tida etter då vi budde på pasient hotellet.

Veldig fornøgd med dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...