AOerfødt<3 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 syns terminen jeg har fått er så morsom.. nyttårsbaby termin:D men vet jo at det er bare 6% sjanse for at det blir nyttårsbarn.. hadde vært morsomt å finne ut om det er flere som har termin da?
trallatausa Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 legg inn terminen din på profilen din så får du opp en liste med de som har samme mnd som deg...=)
1.1.10 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg har termin da! Håper bare hun holder seg inne til etter nyttårsaften.. Så hun slipper å være minst i klassen og alt det der!
* Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg har også 1.januar. veldig kjekk termin det:) blir spennende da..
AOerfødt<3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Så morsomt at vi er flere:) jeg for min del har lyst på en julebaby.. hehe.. greit å være minst opp i gjennom årene.. men tenk så kjekt når du er sistemann til å fylle 30;)P hehe:) kanskje litt egoistisk av meg også.. men tanken på en nyfødt ved siden av meg på julaften.. ååååå blir helt varm i hjerterota <3<3<3 vet dere hva dere får? selv trodde vi det var en jente fra juli til den 28aug.. men så viste det seg å være en liten junior istedet:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg har termin 01. januar, for andre gang! Synes fremdeles det er helt utrolig at det er mulig å få akkurat den datoen to ganger på rad! Første gang gikk jeg fem dager over, men skal si jeg var nervøs for å føde før nyttår! Min storesøster er nemlig født på nyttårsaften og hun har i alle år beklaget seg over "uflaksen." Krysser alt jeg har for at denne også venter noen dager over termin!
dixie79 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Hei! Min termin ble flyttet fra 8 des, til 01.01.2010 på ultralyd, så det blir spennende å se. Siden så langt flytt sku jeg få ny ultralyd i nov for å skjekke en gang til, så blir spennende å se
AOerfødt<3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2009 hehe.. ja to ganger på rad må jeg si er helt utrolig sannsynligheten for det må jo være helt utrolig liten.. ja det er jo som sagt bare 6% sannsynlighet for å føde på termindatoen.. så det skjer sikkert ikke..men med tanke på den prestasjonen du har gjort med to graviditeter med samme termin dato. så vet man jo aldri hehe:) fra 8desember til 1januar.. det var et laaangt sprang ja:) men velkommen til nyttårsklubben;)
Glad Skytten78 Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Så gøy med så mange med denne datoen!!! Vi venter en gutt, gleder oss masse, men jeg er kjempe spent på julen... Blir veldig annerledes i år kan du si!!!! Det er min første - så man har ingen anelse hva man egentlig har i vente....
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Jeg har menstermin 31.des, og Ul-termin 01.jan. Har store planer om å knipe igjen frem til 2.-3. januar, syns det virker litt upraktisk å ha bursdag i romjulen, rett og slett! Har født de to første på termin, så er litt spent på hvordan det blir denne gangen..
dixie79 Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Jo takk for det, hehe.. Ja var veldig langt, noe jeg tru ikke stemmer, heldigvis er jordmora jeg bruke enig med meg, så sku få en ul skjekk i begynnelsen av nov.. men så lenge så får jeg vel høre på legen å satse på 1 jan, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå