Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 7. september???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 28 dager igjen, men jeg har en følelse at jenta vil ut før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager igjen her... klarer ikke vente.... :)

Skrevet

85 dager igjen... nettopp kommet meg over til 3.trimester :)

Begynner å få litt panikk for ting som gjenstår... så denne uken skal vi begynne å male barnerommet :)

Skrevet

14 dager til ul termin og 2 dager til menstermin.. så håper han kommer snart.. legene begynner selv å tro min termin stemmer best, så får bare se.. skummelt å gå aaaallt for lenge over termin.. men han kommer vel når han kommer...

Skrevet

17 dager igjen! Det går nedover, ja.. Ikke helt stressa enda, kan godt vente litt til.. Eller føde i morgen.. Spiller egentlig ingen rolle akkurat nå;-) Gleder meg til å se snuppa, men koser meg mye med storebror om dagen, og det føles som viktig kvalitetstid!

Skrevet

23 dager igjen og fødeklar om 2 dager!! Full nedtelling. Spennende tider fremover nå!! :D :D :D

Skrevet

33 dager

Skrevet

58dager igjen! synes den siste tiden gikk fort, så plutselig sa det stopp, no føler eg at det går i sneilifart.. kjenner eg begynner å få litt nerver, men gleder meg så utrolig masse til å få henne i armene mine!:D

Skrevet

Nøyaktig en mnd igjen, 30 dager, til ks 7. okt:-)

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen... Den kunne godt ha kommet igår for min del :)

Skrevet

34:0) Gleder meg til jeg blir fødeklar! I natt drømte jeg at fødselen startet så vidt... hm.

Skrevet

42:) Snaaart høygravid. Gud, dette går treigt.

Skrevet

40 dager og kan endelig kalle meg HØYGRAVID!! :) :)

Skrevet

23 dager, og fødeklar om to dager bare:) De siste dagene har virkelig gått fort! Håper resten av tiden går like fort.

Skrevet

21 dager. Er vel det de sier "fødeklar". Håper ihvertfall han får en uke til der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...