Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 De sisste ukene har jeg hatt menssmerter i rygg og mage som kommer og går.. Men de sisste dagene har jeg hatt det så å si konstant! Våkner om nettene med vondt i magen, og menssmerter. Har også i natt hatt stikninger i lusken ( klarer så vidt å snu meg ) .. I går når jeg skulle legge meg var jeg på do å tisset, og når jeg tørket meg så var det en liten rosa flekk på papiret.. Men har ikke hatt det etterpå.. Jeg er førstegangs, og er 37+5 på vei. Kan dette være tegn på at noe snart nærmer seg? Begynner å bli så lei av å vente....
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 ja, det forstår jeg Men lurte bare på om det kunne være tegn på at noe nærmet seg..
mxima Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 er i uke 35 snart 36 og har d akkurat likens og jeg trur og mener at ja noe nærmer seg snart...det er "modningstiden " som har begynt og at d snart skjer noe...
Emma27 Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 men det kan gå flere uker før fødsel selv om det er modning. Jeg er 37+1 og har hatt modningssmerter siden rundt uke 34-35, men tror ikke det skjer noe fødsel tidligere av den grunn. Det kan bli lange uker hvis du venter på at det skal skje noe nå snart..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg har det helt likt, hadde faktisk også noe rosa på papiret her forleden. SYKT mye kynnere, men det er nok pga stress. Er i flytting og stress nå, og har rett og slett for mye kynnere nå. Lyskeområdet er kjempevondt, får ikke tll å snu meg eller bevege meg uten at det kramper seg. Mensensmertene i korsryggen blir bare verre og verre. Jeg er 34+4 idag, så det kan antagelig starte tidlig for noen. Vet jo ikke hva det er, men jeg er andregangsfødende, og hadde det ikke slik sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå