Gå til innhold

CV spm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fører dere opp permisjonene deres på CV´en?

Jeg har ikke gjort det, men det ser jo ikke helt bra ut å ha brukt 4år på en 3årig utdannelse...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet jobb etter permisjonen, så jeg gjorde det. Det ser bedre ut enn et "hull" på et år. Om det er riktig, vet jeg ikke.

Skrevet

Er det jeg tenker også, men er usikker på hva som er riktig...

Ingen som vet dette?

Skrevet

Jeg tar det ikke med på CV-en men skriver i søknaden at jeg er ei jente på 21 år som har samboer og barn som jeg har vært ute i permisjon helt frem til d.d f eks. Osv.

Skrevet

Ja, det skriver jeg også ettersom jeg er i permisjon nå. Men saken er at jeg hadde ett års svangerskapespermisjon da jeg studerte, uten at det står nevnt noe sted (annet enn at studiet tok 4år i stede for 3år).

Skrevet

Det hadde ikke jeg skrivd opp. Jeg hadde ME i par år da jeg tok lærlingetiden så jeg mangler fortsatt et halvår pga jeg måtte avbryte. Men jeg sier i fra bare på jobbintervju at grunnen til at den ikke er fullført eller at det er fullført over flere år er pga jeg var sjuk. Så lenge den er fullført så spiller det vel egentlig ikke så stor rolle om hvor lang tid det tok? Kan være mange grunner til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...