Gå til innhold

Hva går i tørketrommelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her brukes trommelen til nesten alt... Alt babytøy tromles, alle håndkler, alt undertøy, t-skjorter, sengetøy, sokker, ... m.m

Jeg har tenkt nå at jeg kanskje bruker trommelen litt for mye.. Det sliter vel veldig på klærne? og er i tillegg ganske dyrt?.. eller? Hvor mye bruker dere trommelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste jeg ikke hiver inni trommelen er bher tror jeg :)

ellers går alt inni - ja ... og det eneste negative er at noe av d krymper litt med for høy varme .. ellers er d deilig og tromle f.eks badekåpa - å ta den på seg når den er varm :D me like!!! :)

dyrt blir det jo,for min går 2 ganger pr dag ca :P men verdt det-tøyet er mykt og tørt :)

Skrevet

Jeg bruker og trommelen til det meste, utenom college gensere, bukser og mannfolket sitt arb.tøy.

Har ikke så mye plass og henge opp, så her brukes og trommel masse. :)

Skrevet

Ja, tøyet blir da virkelig litt hardt og vondt av å tørke på snor? :-))

HI

Skrevet

f.eks dongeri på snor - steike de er harde og ekle og ta på seg etterpå - men som en drøm etter å vært i trommelen :D hohoho :D:)

Skrevet

Kun håndklær/kluter og sengetøy. Vanlige klær blir utrolig stygge av tørketromling syns jeg. Klærne blir levjete og mister fasong, matt i fargen og ser jo utslitt ut omtrent før de er tatt i bruk. Jeg tar meg faktisk tid til de 5-10 minuttene for dag det tar å henge opp klær. Og faktisk får beholde klærne fine en stund. Skal vaske mye og hardt før de blir like stygge som etter et par runder i tørketrommelen.

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

ALT som kan tromles:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...