Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Her brukes trommelen til nesten alt... Alt babytøy tromles, alle håndkler, alt undertøy, t-skjorter, sengetøy, sokker, ... m.m Jeg har tenkt nå at jeg kanskje bruker trommelen litt for mye.. Det sliter vel veldig på klærne? og er i tillegg ganske dyrt?.. eller? Hvor mye bruker dere trommelen?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 eneste jeg ikke hiver inni trommelen er bher tror jeg ellers går alt inni - ja ... og det eneste negative er at noe av d krymper litt med for høy varme .. ellers er d deilig og tromle f.eks badekåpa - å ta den på seg når den er varm me like!!! dyrt blir det jo,for min går 2 ganger pr dag ca men verdt det-tøyet er mykt og tørt
Silje_vanilje Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg bruker og trommelen til det meste, utenom college gensere, bukser og mannfolket sitt arb.tøy. Har ikke så mye plass og henge opp, så her brukes og trommel masse.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Ja, tøyet blir da virkelig litt hardt og vondt av å tørke på snor? :-)) HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 f.eks dongeri på snor - steike de er harde og ekle og ta på seg etterpå - men som en drøm etter å vært i trommelen hohoho
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Kun håndklær/kluter og sengetøy. Vanlige klær blir utrolig stygge av tørketromling syns jeg. Klærne blir levjete og mister fasong, matt i fargen og ser jo utslitt ut omtrent før de er tatt i bruk. Jeg tar meg faktisk tid til de 5-10 minuttene for dag det tar å henge opp klær. Og faktisk får beholde klærne fine en stund. Skal vaske mye og hardt før de blir like stygge som etter et par runder i tørketrommelen.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 ALT som kan tromles:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå