Gå til innhold

aprilbaby82"født"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du !

 

Jeg hørte ikke noe mer fra deg, men her er info om hemmelig venn :-) NB ! Påmeldingsfristen er i dag ;-)

 

1. Alle som ønsker å delta, sender meg en mail på [email protected] Skriv navn, adresse og nicket ditt (kallenavnet du bruker her inne).

NB ! Dere MÅ sende meg mail med denne informasjonen for å bli med - det holder ikke å skrive her at man vil være med.

 

2. Vi lager en presentasjonstråd der alle skriver litt om seg selv, gjerne om man venter (eller har fått) jente eller gutt, og ellers det som måtte falle en inn.. Helt opp til hver enkelt - bare husk at det skal hjelpe din hemmelige venn å gjette hvem du er ;-)

 

3. Vi lager en ønskelistetråd der alle som har meldt seg på kan skrive hva de ønsker seg/trenger/har lyst på/eller IKKE har lyst på (?), så blir det litt lettere når man skal handle til sin hemmelige venn ;-)

 

4. Påmeldingsfristen er mandag 7.september, og onsdag 9.september sender jeg ut adressene til deres hemmelige venn.

 

5. Alle kjøper en pakke til sin hemmelige venn, verdi +/- 200 kr. Med i pakken legger man med et hint (f.eks. et kort) som gjør det lettere å gjette hvem den hemmelige giveren er.. (hintet bør være relatert til det man har skrevet i presentasjonstråden, eller til ens eget nick f.eks).

SENDEFRIST FOR PAKKEN ER TORSDAG 1.OKTOBER !

 

6. Når man har fått sin pakke, prøver man å finne ut/gjette på hvem ens hemmelige venn er ;-) Legg gjerne litt "jobb" i det ! ;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...