Gå til innhold

Kvalme som tar "fri" i helgen?


tussete

Anbefalte innlegg

Er det noen som har merket at kvalmen avtar i helgen? Fredag (og hele forrige uke) var jeg veldig kvalm, men f.o.m. lørdag har den vært nesten vekke og er ennå ikke helt kommet helt til overflaten (ikke bokstavelig talt) igjen.

Jeg begynner å bli litt bekymret... alle andre symptomer er der.

 

Kan det være at stress gjør at den blir værre? Hadde travle dagen forrige uke. Har igrunn en rolig dag på jobben i dag, så det kan kanskje være grunn til at den uteblir...?

 

Noen teorier eller erfaringer?

 

er 6+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe du trenger å bekymre deg for det. Det kan godt være stresset, eller høyt arbeidstempe som gjør at kvalmen kommer. Jeg har det på samme måte selv (jobber i barnehage). Sinnsykt deilig med helg nå, da - jeg nyter hvert sekund, selv om sambo er bortreist og jeg er alene med barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mye med at i helgene kan jeg sove nok, ikke jobbe for å skjule kvalme og slippe all jobbetnking.

 

Jeg er også i bedre form, men jeg sover nesten konstant i helgene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en stund siden du skrev dette innelegget, men svarer likevel jeg :-)

 

Jeg merker en markant forskjell på om jeg får nok hvile eller ikke. Hvis jeg gjør for mye og ikke får hvilt/sovet nok, så blir jeg mer kvalm.

 

Så er vel kanskje ikke så rart om kvalmen tar helgefri, hvis du stresser mindre, sover mer og får generelt tatt mer vare på deg selv i helgene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...