Gå til innhold

Noen jenter her som har funnet g punktet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg hasr kjent det noen ganger under doggy style, men har nok aldri fått g punkts orgasmen. har veldig lyst å prøve å få til dette, men hvordan få mannen min med på det? noen stillinger som er bedre enn andre?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

HI

dette stemmer ikke g punket ligger inne i vagina, det er en "rose" bestående av 27 kjertler. disse vokser ved stimulering

Jeg har funnet mitt g punkt og dette er en herlig nytelse for meg og min mann.

Les tidligere innlegg om dette...

• 5 uker senere...
Skrevet

Ja heldigvis, og det ligger såpass "åpent" til at mannen treffer det hver gang han støter, helt fantastisk. Synes det blir så teit når "eksperter" uttaler at kvinner ikke kan få orgasme hvis ikke klitoris stimuleres. Når vi har sex blir ikke min klitoris berørt engang, er liksom ikke noe vits for selv om det er godt er en klitorisorgasme (som jeg selvsagt også har hatt mange ganger) så utrolig liten i forhold til en g-punkts orgasme Gidder liksom ikke bry meg om den lille orgasmen når man kan få en stor i stedet....

Vet ikke hva mannen din liker men prøv å få han til å bruke fingrene på deg, 2-3 stykker. Cluet er at han må bøye fingertuppene slik at de peker mot magen (fremre skjedevegg) mens han fører dem inn og ut. For min del - jo hardere og fortere jo bedre, men kanskje du er annerledes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...