Frøken Bollerund Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Tar gjerne imot masse sunne og gode (og rimelige) forslag til retter, for nå skal det altså lages ukesmenyer. Er sååå lei av å tenke på hva vi skal ha til middag hver dag. Gjerne oppskrifter også om dere kan gi meg det!
Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ørretfilet med kremet tagliatelle. Du kutter to røde paprika og en purre, svisser det blankt i en panne og heller over litt fløte, salt/pepper. Pannestek ørreten og kok pastaen. Kokt brokkoli ved siden av er også godt. Den ferdigkokte pastaen hives oppi fløten. Vips-vaps-ferdig.
Knotten & lille persille Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Kan jo gi deg vår ukesmeny denne uken: Mandag: fiskeboller, hvit saus, gulerøtter og poteter Tirsdag: Snitzel, pommes frites, bearneisesaus og salat Onsdag: Stekte pølser, poteter, brun saus og grønnsaker Torsdag: Pasta penne, kjøttboller,tomat og basilikumsaus, salat og hvitløksbrød Fredag: Fiskekaker, poteter, dampede grønnsaker og løksaus. Lørdag: grøt, skal i bursdag på kvelden. Søndag: Lasagne, salat og hvitløksbrød Har for de to neste dagene også Mandag: Tomat eller ertesuppe og pannekaker Tirsdag: Flesk, duppe, poteter og kålrabistappe. Jeg pleier ikke å følge slavisk og bytter ofte på dagene, men holder meg til innkjøpte måltider. Har fått en mye enklere hverdag når jeg slipper å tenke på hva vi skal ha til middag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå