Frøken Bollerund Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 din bror/søster hadde valgt samme sang(er) (med samme solist) som dere til bryllupet sitt? Forholdsvis tette bryllup...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ville trodd at de hadde utrolig lite fantasi..
Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Kommer an på om de hadde valgt dem "av seg selv" eller etter å ha fått en god ide fra dere. Dersom begge planlegger bryllup og uavhengig av hverandre hadde valgt de samme sangene så hadde jeg vel bare ledd og sagt noe om at de jaggu har god smak eller noe. Dersom det rett og slett var herming, så hadde jeg nok kommentert at det var veldig fantasiløst.
flypapir Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ville tenkt at det var litt kjedelig for alle de gjestene som skal i begge bryllupene...
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Ingen husker sangene uansett, og solisten kun om vedkommende er sexy.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Signerer sug lut her. Ingen som husker sangene likevel.
It's all about me Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Hvis bryllupet dems var etter mitt hadde jeg ikke brydd meg det minste. Det hadde da vært de som ville bli ledd av og fikk rara blikk.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 so??? hyggelig det at de har samme smak som dere da vel...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Så lenge de ikke har "stjålet" sangene du hadde valgt ,og skydte seg for å bruke de før dere... hadde jeg ikke brydd meg. Siden det høres ut som om du brukte sanger og solist først, er det jo bror/søster det blir flaut for:-) Egentlig hadde jeg vel tatt det som et tegn på at jeg hadde så god musikksmak at noen måtte kopiere det:-)
cherry coke Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Hehehe..må signere Sug Lut her ja..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå