Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 I går fortalte vi min stedatter at hun skal bli storesøster. Noe så koselig. Hun er 9 så er jo ganske stor. Jeg var litt usikker på reaksjonen, men det trengte jeg ikke være. Hun løp ut av rommet og ropte "jeg skal bli storesøster". Så kom alt hun skulle gjøre med babyen. Jeg ble helt rørt jeg. Hun snakket ikke om annet. Og når jeg leverte henne til mor så måtte hun kose magen 3 ganger. Livet er herlig.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Så koselig! Gleder meg til jeg skal fortelle min jente på 9 at hun blir storesøster:-) De to andre er for små til å forstå:-) Gratulerer!
Singelmamma og banden Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer :-) Jeg skal også fortelle mine tre jenter at jeg og sambo venter baby. Blir tett for ho eldste på 9 år da, ho blir storesøster hos faren nå hver dag som helst, og storesøster på nytt her til påske ;-)
vimsan Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer begge to!:-) Ingenting er bedre enn at de blir i 100 når de får vite det:-) Bare synd de synes ventetiden er lang..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Stedatteren min er like spent på å bli storesøster..Hun er 3.. Ogforteller at hun skal synge med broren sin, og mate han. Hun har også lyst å bli med på sykehuset når jeg skal føde... Hehe.. Men tror ikke helt hun skjønner hvordan det hadde blitt.. Jaja.. Hun er søt da... Har termin nå straks, så jeg er redd for å føde nå mens hun er her.. Litt egoistisk av meg, Men jeg vil ha mannen min sin fulle oppmerksomhet når jeg skal føde... Dette er en spesiell dag for meg.. Kanskje mer spesiell for meg enn for han, siden han har vert med på dette før... Så som sagt..Jeg er redd for å føde nå mens hun er her... Det er bra vi får en siste helg alene med stedatteren min før han kommer!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Så fint at du deler denne hyggelige historien med oss:-))) Her er det så mange misfornøyde så det var godt med en glad-historie.... Gled dere,blir mange rare spørsmål i mnd fremover,vi har ledd mye her:-) To på samme alder som stedattera di som skal bli store-søsken:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå