Gå til innhold

er det flere

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn meg som har sånne lynnedslag eller hva jeg nå skal kalle, vet noen av hva det kan være neders i korsryggen, kommer spesielt når jeg sitter. og gjør skikkelig vondt har hatt det ganske lenge er 36 uker på vei sikkert et dumt spørsmål men må bare spørre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse lynnedslagene i lysken spesielt på høgre side.. Jeg rykker til hver gang det skjer. Jeg har fått beskjed om at det er nerver som ligger i klem og derav disse lynene. Ikke noe farlig.

Jeg har ikke hatt det baki ryggen men har det samme i lysken.. Kan være at det kommer av det samme.. Jeg er førstegangs så jeg vet ikke helt annet enn det legen fortalte meg.

Skrevet

Jeg har også lynnedslag i lysken. Har kjent det innimellom når jeg går de siste ukene, men i helga var det helt vanvittig, sto som en krok og laga middag. Kunne liksom ikke stole på beina.

Det er visst ikke farlig, er nok bare nerver og slikt som kommer litt i klem innimellom. Samtidig i helga dreiv den lille og borra seg skikkelig godt ned i bekkenet, så jeg trodde omtrent hun bora seg ut. Men neida..den gang ei :(

Jeg er i uke 39 nå, så rimelig lei..

Men når det er på ryggen er det kanskje mer forbundet med bekkenet, ikke vet jeg altså.. jeg er førstegangs og litt grønn :)

Skrevet

Jeg har slike lynnedslag på innsiden av skambenet/ved trusekant. ..lurer på hva det kan være, men er sikkert nerver som blir klemt.

Skrevet

Ja jeg har begynt å få det den siste uka, både i lysken og nederst i rygg. Kjennes ut som jeg har skikkelig lyskestrekk;(

Skrevet

kommer i sånne tak, spesielt ille i dag kan nesten ikke sitte uten at jeg får disse er skikkelig ubehagelig hvertfall.tusen takk for svar alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...