Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 ..at jenta vår er så vanskelig. Hun er 6 måneder, og han mener det er unormalt at man må trille vogna i ett minutt før hun sovner i den. Han mener også det er unormalt at hun ikke klarer å spise uten å ha noe å kose med i hendene, og han mener det er unormalt at hun klager når hun er sulten og trøtt. Blir GAL av all klagingen hans. Finnes ingenting med ungen våres som er normalt i hans øyne. Og om jeg prøver å ta dette opp med han, så begynner han bare å dra opp mye gammelt drit om meg som ikke har noe med saken å gjøre. Er virkelig dattera våres så forferdelig unormal ?? eller er det han som har et problem? sliiiten nå..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Nei det er ikke datteren din som er unormal,men mannen derimot...han virker unormal datteren din høres helt normal ut i mine øyne
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Alle babyer, unger, tenåringer og voksne er forskjellige og det skal mye til for å si at noe er unormalt. Jeg synes jenta deres høres ut som en frisk og rask unge. Be samboer om å slappe litt av, nyte tiden med den lille og ikke stresse så mye med hva som er normalt og unormalt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Du kan si til ham at det er unormalt av en forelder å klage så inni hampen mye over sitt friske barn. DET er unormalt, det. Hva er i hans øyne normalt da? Kan han forklare dette UTEN å kommentere hva han mener er unormalt? Har han i hele tatt erfaring med andre små barn? Hilsen mor til barn med medfødt handicap, men som aldri har "klaget" over barnets vansker som unormale. De er nemlig normale for mitt barn.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Si til ham at det som er unormalt er at en voksen mann syter og klager til stadig.
Candy girrrl Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Tror det er han som er babyen der i huset.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Bestill en time til ham på helsestasjonen, og be han ta opp alle sine bekymringer med helsesøster! Jeg hadde bare avvist enhver henvendelse fra denne psykomannen, og sagt at han får ta det med hennne i stedet for med deg, fordi du er sikker på at alt er som det skal (noe det er). Lykke til!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Hmmm det kan ikke tenkes at mannen din er litt sjalu på den lille tulla som plutselig har stjålet all oppmerksomheten?? Før hun kom til verden var den jo han som fikk din oppmerksomhet når dere var hjemme. nå er det den lille som får all oppmerksomheten, og du er på pletten så fort barnet skriker. Snakk med mannen din om det. Det er helt normal oppførsel på barnet ditt, så det er mannen din som rett og slett må endre holdningene sine!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Stort sett enig med de over. Men er egentlig enig med mannen din i at en unge på 6 maneder antakelig KAN spise uten noe å kose med i hendene. Er nok en vane-sak. Så akkurat dét kan du jo hjelpe ungen din med å bli vant til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå