Gå til innhold

Ferdig med 14 uker - og magen bare krymper!


vann123

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med 14 uker i dag og magen min bare krymper - den er mye mindre nå enn for en måned siden! Har gått ned i vekt og ikke gått opp igjen, og jeg klarer å få på meg de vanlige buksene mine igjen, selv om det ikke er spesielt behagelig hvis de ikke er veldig lave. Mammabuksene detter jo nesten av nå! Mystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det opplevde jeg også ,helt merkelig! Jeg tror det har noe med vann i kroppen å gjøre og at vi sikkert har vært en smule oppblåste. Jeg ble ganske stressa da jeg våknet med tydelig mindre mage. For sikkerhets skyld kan du ringe fastlegen eller helsestasjonen og få en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også!! Skjønner ingenting jeg,er jo nesten ingen mage i det hele tatt lenger :o

Får bare krysse fingrene for at den lille vokser likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lille vokser helt sikkert likevel, er egentlig ikke så bekymret, mest overrasket - skal til jordmor neste uke tror jeg, så da får jeg sikkert høre hjertelyd :-) det blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+2 i dag og er merkbart lettere i kroppen! Kjente forandringen i går, akkurat som om kvalmen slapp litt tak og magen sluttet å blåse seg opp. Underlige greier. Men åh, så mye bedre jeg trives!!! Smiler og ler som jeg ikke har gjort på hvertfall 8 uker! -Det mentale kan også skyldes at boblen sprakk for mamma i går. Deilig å ha fortalt henne det! Og svangerskapskontrollen på fredag gikk rimelig greit, det eneste jeg kan klage på er antall uker legen anslo vi var på vei -->8!! Men det er like mange uker siden jeg testet positivt, så det kan bare ikke stemme...

 

Nå håper jeg disse gode følelsene er inngangsporten til neste trimester, det sies jo at den perioden blir harmonisk, balansert og gledelig! -Det passer meg perfekt nå!! Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det sånn i uke 13. magen var liksom plutselig bare borte. Nå er jeg i uke 15 og magen er tilbake og enda større en før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 16.. å i løpet av den siste uka har magen virkelig kommet for fullt... kjenner også veldig godt livmora... føler meg ikke feit lenger, nå er jeg bare stolt av magen som viser tydelig at jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...