Gå til innhold

Sko i bhg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe høstsko nå, eller la han få bruke joggesko og støvler med ullsokker i til han begynner med vintersko. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper ikke noe nytt - 4åringen bruker joggesko og støvler frem til vinterskoene blir aktuelle :o) Alltid gjort det sånn. Forøvrig mest støvler det går i nå som høstværet har satt inn (regn, regn, regn, regn)

Skrevet

joggesko og gummistøvler (uten ullsokker) enda her ihvertfall! er varmt på dagene her...

Skrevet

Fireåringen her bruker joggesko og støvler. Kunne tenkt meg skikkelige "fjellsko" til henne i bhg, men innser jo at det er bortkasta nå. Med vanlig nordnorsk høst, vil vi knapt få bruk for joggesko, så her har vi tre par støvler i stedet...

Skrevet

vi har ikke kjøpt høstsko. Har ecco sko og gummistøvler. Dama i skobutikken sa til meg at høstsko var oppskrytt,hun brukte ikke det en til dattera si. Det er bare markedsføring for og selge.

Skrevet

Har brukt tynn ullsokk i støvlene når det er 10 grader ute fra morgenen av. Blir så fort kald på føttene da. Bruker ikke ellers altså :-)

Hører de som sier de kjøper høstsko nå, og jeg tenkte kanskje det var unødvendig. Så måtte høre om det var bare med som syntes det :-) Men da venter vi til han begynner med vinterskoene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...