Bringebærdrops Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe høstsko nå, eller la han få bruke joggesko og støvler med ullsokker i til han begynner med vintersko. Hvordan gjør dere det?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Vi kjøper ikke noe nytt - 4åringen bruker joggesko og støvler frem til vinterskoene blir aktuelle ) Alltid gjort det sånn. Forøvrig mest støvler det går i nå som høstværet har satt inn (regn, regn, regn, regn)
2smågull Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 joggesko og gummistøvler (uten ullsokker) enda her ihvertfall! er varmt på dagene her...
rima Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Fireåringen her bruker joggesko og støvler. Kunne tenkt meg skikkelige "fjellsko" til henne i bhg, men innser jo at det er bortkasta nå. Med vanlig nordnorsk høst, vil vi knapt få bruk for joggesko, så her har vi tre par støvler i stedet...
....mammatilto... :))) Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 vi har ikke kjøpt høstsko. Har ecco sko og gummistøvler. Dama i skobutikken sa til meg at høstsko var oppskrytt,hun brukte ikke det en til dattera si. Det er bare markedsføring for og selge.
Bringebærdrops Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 Har brukt tynn ullsokk i støvlene når det er 10 grader ute fra morgenen av. Blir så fort kald på føttene da. Bruker ikke ellers altså :-) Hører de som sier de kjøper høstsko nå, og jeg tenkte kanskje det var unødvendig. Så måtte høre om det var bare med som syntes det :-) Men da venter vi til han begynner med vinterskoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå