♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Aldri noe problem å legge henne, men hun våkner om natta. og noen ganger er hun VELDIG våken!! Vi tar henne som regel opp i vår seng når hun våkner, da... Som oftest sovner hun da igjen sammen med oss, men noen ganger er hun lys våken, og krabber rundt i senga, prater og synger i timesvis!! Hun er 8 mnd.- noen som har erfaring med dette? Lurer på om det er på tide å legge henne på eget rom, og om det da kanskje "går over" av seg selv...? Er redd at det er vi som forstyrrer nattesøvnen hennes...)
Knotten & lille persille Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Tror jeg ville prøvd eget rom ihvertfall. Hun er stor nok til det nå. Første min var sånn du beskriver til han ble et par år. Pga bosituasjon den gangen måtte han ligge på vårt rom. Han sover fortsatt veldig lett og vekkes av skarpe lyder o.l. Minsta flyttet på eget rom da nattammingen var nede på 1-2 ganger pr natt. Ca 3 mnd. Hun har det ikke vært sånne problemer med om natten foreløpig, nå er hun 5 mnd. Hun er tilsynelatende veldig våken når jeg skal inn og gi henne mat, men ofte sovner hun før jeg får lagt henne til brystet. Hun sover også lett, så jeg er glad vi flyttet henne såpass tidlig siden faren hennes sover veldig urolig:-)
Gjest herr og fru strert Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hei Ville prøvd eget rom, og skrudd ned "service-nivået" til et minimum.. Prøve så godt det lar seg gjøre å formidle at "om natta skjer det ikke noe gøy".. Ikke ta henne opp av sengen feks. Hun blir sikkert sint, men det går over. Håper dere snart får sove godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå