*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 De er å få på butikker som spar og meny i alle fall.. akkurat nå husker jeg ikke hva de heter... men de er litt større enn vanlige fiskepinner. Samme type pakning, men altså dobbelt så store pinner... spør i matbutikken du handler, så vet de nok enten om de har selv, eller hvor du kan få tak i :-)
It's all about me Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Her i Bergen har de det på Safari. Ligger sammen med Pizzaen og slikt. Men Safari har samme leverandør som Meny, så det kan tenkes du finner det der også.
3småtroll♥ Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Har det på den ene meny-butikken her, men ikke på alle... Det er faktisk Findus (tror jeg) som har de;) Står på at de er uten gluten, men heter ikke fiskepinner. Sprøpanert ettellerannet;) Barna her syns de var gode:=)
Malin G. Spann Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 Takk for hjelpen! Da skal jeg rett og slett ta meg en tur på meny i dag så kanskje småen får smake fiskepinner. Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå