Gå til innhold

Denne slimproppen...kan den se ut som bare blankt slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag og har hatt en del maserier siste uken. Vært lagt inn i halvannet døgn også da alle trodde jeg var i fødsel.

De tre siste morgenene har jeg hatt en del blankt slim i truseinlegget. Det er ikke "vanlig" utflod.

Kan det være slimproppen?

håpe-håpe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt blankt slim hver morgen i en mnd ihvertfall hvis ikke mere og jeg har 11 dager igjen. Av erfaring med to tidligere fødsler er det rosa og blodig.

Skrevet

Min propp lignet på en slik propp man har i vasken på badet. Ca. like stor, blank med litt rosa striper i. Alt kom på en gang og det var umulig å unngå å vite at det var proppen.

Skrevet

Når slimproppen går, så kommer det masse slim!!

Skrevet

slimproppen kan gå over flere dager og trenger ikke være blodtilblandet... noen sier at den kan inneholde blod om man er mer moden. jeg har også hatt det samme over noen dager, første dagen kom det en klump, di påfølgende dagene kom det slim. Legen tok prøver av slimet og det var ikke utflod eller noe infeksjon, så da er det mest sannsynlig slimproppen for min del. Den trenger heller ikke se ut som en propp.

Skrevet

Kanskje, jeg har også fått blankt slim i truseinnlegget, noen dager på rad nå. Termindato neste mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...