♥REBECCA♥ Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/538845/offset/21
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ser ut som en skyggestrek.. Er du over IKM? Ta en digital om ett par dager =) Lykke til =)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg ser bare en stripe, teststripen, så da betyr vel det at den er negativ. Uff!
Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 for meg så ser den negativ ut.. men er jo ikke alltid like lett å få med svake streker på bildet. ta en digital om et par dager=)
♥REBECCA♥ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 den er litt sterkere i virkligheten,men ikke mye
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Hvis teststreken inneholder farge og kom innen 5 min. så vil eg sei den ser veldig svak positiv ut...kanskje eg bare har ekstra trening i å se på tester Det var min mening da.. Eg har brukt samme test. Fekk ein ganske lik den du har der og ein sterkere...men negativ digital dagen etter. Ska teste på nytt i dag....e eg gravid så e det nok sjangse for du og e det ja! (men så klart, e eg ikkje det, så betyr jo ikkje det at du ikkje har noe på gang i magen din!)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Den ser positiv ut synes jeg!!! Sjekk linken her, så ser du at billigtestene sjelden blir kjempemarkerte før langt etter IKM. http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769 Løp og kjøp CDdigital!!!
White*Angel Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Jeg fikk også en sånn test, men senere ble andre negativ. Er nå 9 dager over ikm og enda ingen positiv test!
♥REBECCA♥ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2009 så er jeg gravid,så burde den testen slå ut med en gang da eller?den digitale. for den slr veld ut om man har lite hcg i urinen også,gjør den ikke?
pippi_78 Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 Bør ha "spart" på urinen i 4 timer, så om å gjøre å holde seg en stund først ;-) Kanskje lurt å ikke drikke så mye de fire timene også, så blir det mer konsentrert, og større sjans for at den slår ut positivt hvis du er gravid. Når det gjelder følsomhet på ulike tester er det andre her inne som kan mer om det enn meg ;-) Krysser fingrene for deg!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. september 2009 #13 Skrevet 7. september 2009 det er ikke noen som har photoshop eller gamle varianten av paint a? for da går det ann å invertere fargene så man ser tydelig om dete r en strek eller ikke!! jeg syns det kan se ut som en strek, men veeeldig vanskelig å se på bildet!
Bumblebeee Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Pleier aldri se på sånne bilder jeg, er så vanskelig å tyde en test fra et bilde. Men når jeg fikk opp bildet ditt så jeg "streken" med en gang. Håper iallefall det er en strek. Noe er det, om det er strek eller skyggestrek vil vise seg når du tar en digital. Lykke til!
theamortil3 Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 Denne ser positiv ut syner jeg..:-) Krysser fingrene for deg...;-)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Hvordan gikk det med den digitale testen?
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2009 #17 Skrevet 10. september 2009 Jeg ser en svak strek der, men som det står i pakningsvedlegget til billige-tester, er testen svak, ta en ny om et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå