Gå til innhold

er denne testen posetiv eller negativ? lagt ut link til bilde her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en skyggestrek..

Er du over IKM?

Ta en digital om ett par dager =)

Lykke til =)

Skrevet

Jeg ser bare en stripe, teststripen, så da betyr vel det at den er negativ. Uff!

Skrevet

for meg så ser den negativ ut.. men er jo ikke alltid like lett å få med svake streker på bildet.

ta en digital om et par dager=)

Skrevet

den er litt sterkere i virkligheten,men ikke mye

Skrevet

Hvis teststreken inneholder farge og kom innen 5 min. så vil eg sei den ser veldig svak positiv ut...kanskje eg bare har ekstra trening i å se på tester :P

Det var min mening da.. Eg har brukt samme test. Fekk ein ganske lik den du har der og ein sterkere...men negativ digital dagen etter. Ska teste på nytt i dag....e eg gravid så e det nok sjangse for du og e det ja! (men så klart, e eg ikkje det, så betyr jo ikkje det at du ikkje har noe på gang i magen din!)

Skrevet

kjøpe en digital i dag

Skrevet

Jeg fikk også en sånn test, men senere ble andre negativ. Er nå 9 dager over ikm og enda ingen positiv test!

Skrevet

så er jeg gravid,så burde den testen slå ut med en gang da eller?den digitale.

for den slr veld ut om man har lite hcg i urinen også,gjør den ikke?

Skrevet

Bør ha "spart" på urinen i 4 timer, så om å gjøre å holde seg en stund først ;-) Kanskje lurt å ikke drikke så mye de fire timene også, så blir det mer konsentrert, og større sjans for at den slår ut positivt hvis du er gravid. Når det gjelder følsomhet på ulike tester er det andre her inne som kan mer om det enn meg ;-)

Krysser fingrene for deg!

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

det er ikke noen som har photoshop eller gamle varianten av paint a? for da går det ann å invertere fargene så man ser tydelig om dete r en strek eller ikke!! jeg syns det kan se ut som en strek, men veeeldig vanskelig å se på bildet!

Skrevet

Pleier aldri se på sånne bilder jeg, er så vanskelig å tyde en test fra et bilde. Men når jeg fikk opp bildet ditt så jeg "streken" med en gang. Håper iallefall det er en strek. Noe er det, om det er strek eller skyggestrek vil vise seg når du tar en digital. :)

Lykke til!

Skrevet

Denne ser positiv ut syner jeg..:-) Krysser fingrene for deg...;-)

Skrevet

Hvordan gikk det med den digitale testen?

Skrevet

Jeg ser en svak strek der, men som det står i pakningsvedlegget til billige-tester, er testen svak, ta en ny om et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...