Gå til innhold

Høygravid!!!! Er så glad i dag! Andre?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det var lenge siden jeg hadde 100 dager til termin!! Og i dag er det 40!!! Gleder oss såååå til å møte jenta vår nå! Begynte med bringebærbladkapsler i uke 32, og har mye murringer, stikkinger og modningsvondt! Håper hun kommer om et par uker:-) Alt er klart hjemme! Det er så uforståelig at hun snart er her!

Hurra, jeg er så glad i dag:-) Selv om kvalmen kommer og går, og bekkenet verker! Men nå er hun snart her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja enig med deg der ja... tror jeg hadde 44 igjen så ikke så langt unna.. Hvor får du tak i de bringebærbladkapslene??

Skrevet

På helsekosten:-)

Skrevet

Hei:-) Høygravid i dag jeg også!!!!!!!!!!!!! Tenk- 40 dager igjen:-) Gleder oss til å treffe jenta vår vi også:-)

Skrevet

Hurra!!!! Hvordan er formen din da? Kjenner du noe modning? Jeg har masse murringer, stikkinger og modningsvondt. Håper hun kommer litt før termin:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! :) Jeg har 39 dager igjen, så lykkelig her også. Gleder oss masse!! :) Men lurer bare litt på hvorfor du tar bringerbærbladkapsler jeg? :)

Skrevet

Det stikker av og til ved trusekanten ja, så regner med det er modning;-) Kanskje prøve bringebærkapsler jeg også..... Håper hun kommer litt før her også. Formen er fin, skrangler litt i ryggen og vann i kroppen, men det gjør ingenting for å få ett lite nurk. Kjøpt inn alt så nå er det bare og vente....:-)

Skrevet

De skal hjelpe til på modningen og gi en kortere fødsel:-) Verdt å prøve tenkte jeg:-) Har kjent mye modningsvondt etter jeg begynte med de. Så har et håp om at de virker:-)

Skrevet

Gratulerer :D 37 dager her, deeeeilig og komme under de 40 :)

Men enig i at det ikke føles ut som det er så lenge siden det var 100 dager igjen. Håper og den lille jenta vår kommer om ett par uker :D

Bringebærkapsler begynnte jeg og på i uke 32, de fleste tar dem vel?

Visste ikke om dem engang jeg før jeg leste om det her inne :)

Skrevet

Blir mange jenter her ser jeg:-) Dere kan se 3D bilder av jenta vår på profilen min:-) Kjenner noe forskjell etter du begynte med bringebærkapslene?

Skrevet

Har 33 dager igjen:)Jeg har ikke peil på hvordan man kjenner modning, men stikker mye på innsiden av trusekant/skambenet. Vet ikke om det er modning eller nerver i klem.

Bruker ikke bringebærkapsler, har ikke troen på dem egentlig, men angrer sikkert på slutten når jeg er drittlei (at jeg ikke prøvde). Hva koster sånne kapsler da? Bedre å ta dem enn å ikke ta dem kanskje :)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og har heller ikke peiling på dette med modning. Men jeg snakket med JM og da sa hun at det var modning. Har mye mensmurringer i mage og rygg! Føles som mensen er på vei nesten hele tiden! Stikkingene i lysken og underlivet, var nerver i klem sa hun.

Vet ikke om bringebærkapslene har noen virkning, men verdt et forsøk:-) Tror de kostet rundt 200,- Må kjøpe ny boks nå! Tar 2-3 stk morgen og kveld.

Skrevet

Gikk på dem en ukes tid før jeg begynnte å få en god del mens murringer, har det på samme måte som du beskriver. Om det er pga kapslene eller ikke er vel ikke godt og si, men skal nå fortsette på dem ut svangerskapet, var visst lurt å gå på dem en stund etterpå og sa hu dama på helsekosten :)

Skrevet

37 dager igjen her! Så no er det jo (nesten) rett før :)

Skrevet

Vet jo ikke om det er kapslene jeg heller. Men symptomene kom etter jeg begynte med de, så jeg føler det er de:-) Hadde veldig mye kynnere med en gang, og ble litt bekymret, siden jeg begynte i uke 32. Men nå er det mest bare mye murringer! Og JM sa det var bra:-) Da modnes det der nede:-)

Skrevet

Ja regner jo og med at det er pga kapslene :)

Krysser fingrene for at jentene våre kommer ut om ett par uker nå da :D

Skrevet

40 dager igjen jeg også idag!!!! Og gleder meg masse...!!! Tørr ikke å begynne med de kapslene før den 28. september. Da kommer mannen min, så håper den lille holder seg inne iallefall til da!!!

Skrevet

:-) Tenk, nå skal vi snart få møte de små nurkene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...