Gå til innhold

endelig er dagen kommet:):):):):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

idag skal jeg på den ordinære ultralyden og jeg og mannen min gleder oss,

da skal vi vite kjønnet og alt,

har time kl.12.30 og oppdaterer dere senere.

gleder meg til å fine ut om det er en liten gutt eller lita jente innin magen som er i full aktivitet om dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ultralyd i dag :D Om 20 min faktisk! Gleder meg sikkelig :)

Skrevet

vi venter en gutt og ho satt meg frem en uke,men ville ta en vekstkontroll i uke 28 igjen for å se:)

visste ikke om ho skulle flytte terminen fra 4 februar til 29 januar.så vet ikke hva jeg skal forholde meg til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...