nick_317069 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 idag skal jeg på den ordinære ultralyden og jeg og mannen min gleder oss, da skal vi vite kjønnet og alt, har time kl.12.30 og oppdaterer dere senere. gleder meg til å fine ut om det er en liten gutt eller lita jente innin magen som er i full aktivitet om dagene.
C_Haga Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har også ultralyd i dag Om 20 min faktisk! Gleder meg sikkelig
nick_317069 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 vi venter en gutt og ho satt meg frem en uke,men ville ta en vekstkontroll i uke 28 igjen for å se:) visste ikke om ho skulle flytte terminen fra 4 februar til 29 januar.så vet ikke hva jeg skal forholde meg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå