Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Dere som har det; Gjør det vondt? Er det vondt lenge etterpå? Hvor lenge må det renses? Andre erfaringer? Bra/dårlige.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Har det ikke selv, men vet det er lett å få betennelse og blodforgiftning hvis det ikke renses godt der. Hva er vitsen egentlig? Gjør det vondt? Ja, sinnsykt ifølge en jeg kjenner. Sinnsykt vondt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hei! Jeg har hatt piering i brystvorten-tok det da jeg var 18.(er nå 27) Grunnen til at jeg tok det var at jeg hadde lite følelse i brystvortene og de sto ikke "ut" som de gjorde på andre.... kun hvis jeg var skikkelig kald... Jeg holdt på å besvime da de stakk.... og hvis jeg kom borti brystet den første dagen.... Første gang jeg skulle rense gikk jeg rett og slett i gulvet. jeg er ikke noen pyse når det gjelder smerter-har tatto og født to barn,men akkurat den var litt ille. men jeg var veldig fornøyd-og veldig følsom der. Tok den ut etter 2 år tror jeg,for den begynte å verke. Hvis jeg husker riktig skulle man rense den to ganger daglig til den grodde. Tror ikke jeg hadde vondt mer enn den første dagen. Men målet mitt om å få utstående brystvorte med følelse i var nådd! kunne faktisk tenke meg å gjøre det igjen-men vil vente til jeg er ferdig med å få barn. Men det viktigste er jo å holde såret rent. og rense innimellom selv om det har grodd-det kan jo samle seg bakterier der fordet. Lykke til!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg har hatt. Hadde fra jeg var 18 - 22. Tok den ut da jeg var gravid. Det var kjempe vondt å ta! Men gikk jo fort da.. Husker ikke helt hvor lenge den måtte renses etterpå, eller hvor lenge det var vondt. Jeg har bare hatt gode erfaringer med det. Har ikke hatt betennelser eller problemer med noe sånt. Positive tilbakemld fra både gutter og jenter. Syns det var kjempe tøft når jeg hadde på meg bikini, å du kunne se at jeg hadde piercing der- Eneste som er dumt, er nå når jeg har tatt den ut, så ser jo brystvorten ikke så nomal ut lenger... Men amming å slikt har gått uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 dere tuller nå??? dette er den piercingen jeg har som gjorde MINST vondt å ta!! det er verre å ta piercing i navlen, og det klarer jo de fleste så..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Den ene nipplen min er mindre enn den andre, og står mye mindre ut, det er en av grunnene til at jeg vil ha. Jeh har hørt masse forskjellig om det med smerte, så jeg får helt enkelt prøve å ta selv å se hvordan jeg syns det er. ;p HI
Annci<3 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 - Gjør ikke vondt, fort gjort.. Vondere å ta hull oppe på øret.. - Det er vondt når du strekker armene og slikt i noen dager, men kan igrunnen ikke kalles vondt engang.. ubehagelig er mer ordet.. - Jeg rensa d sikkert i underkant av en mnd så gadd jeg ikke mer. Fikk ikke noe problemer. Tok i Tyrkia. Har ikke hatt noen vonde erfaringer med mine to piercinger, som jeg desverre har tått ut nå pga graviditeten.. Måtte jo ut engang pga amminga uansett.
Annci<3 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Kommer forresten til å ta hull på ny når jeg er ferdig med amminga:) 2. gangen skal være vondere, men med tanke på hvor lite smertefullt det var første gangen så er ikke det noe å frykte.. Hva smerte angår bekymrer fødselen meg mer enn 2 hull som er gjort på et par sek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå