Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 noen som har tatt en titt etter fødselen? nå er det 4 1/2 uke siden fødselen og jeg tok en titt for første gang, og det ser ut som jeg er "åpen" helt fra klitoris og helt ned til mellomkjøttet...noen som vet om dette er vanlig, trodde det ville være "lukket" på samme steder som før fødselen jeg men??
Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Turte ikke å sjekke selv jeg, følte meg så sprengt, så jeg fikk mannen til å sjekke 3 uker etter fødsel, og var da normal. Etter fødsel nr. 2 sjekket jeg faktisk bare en dag etter fødselen, trodde jeg var helt fin, men fikk litt sjokk, for det så ut som du beskriver. Men etter noen dager var jeg fin igjen. Har hørt at det i hvertfall er vanslig å være litt åpen de første 6 ukene, men det varierer. Noen blir fine igjen med en gang, og noen går nok over de seks ukene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg var helt åpen i 6 mnd. Men jeg hadde ikke blitt sydd ordentlig, så hos meg tok det tid. Er enda ikke 100%. Det blir jeg vel ikke uten operasjon.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Du HI, det kan ta mange måneder før du er "normal" igjen. Det er hud det er snakk om, og den er veldig elastisk. Å trekke seg sammen tar lengre tid enn å strekkes ut. Men ikke vær redd, det går seg til etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå