MegogTrollet Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Er det andre som hører "knekke" lyder fra magen nå på slutten? Noen som vet hva det er? Spurte tidligere en gang, noen sa det var luft, men det kan det ikke være... Kommer helt nede i magen (nesten i skrittet) en gang av og til... Syns det er litt ekkelt:/
VillemoVær Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Hører det jeg også, men aner ikke hva det er.... Skal sikkert være sånn.....
MegogTrollet Skrevet 6. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2009 Godt å høre at andre også hører det:P du har sikkert rett... er sikkert ingenting:)
c*h*r Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 jeg har hører og knekke lyder fra magen!som om en du knekker en finger liksom...
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg har ikke hørt noe til knekkingen selv, men undres på om det kanskje kan være bekkenet deres som "knepper"...? Det skal jo utvide seg en god del nedi der og bruskforbindelsen i symfysen presses jo ganske kraftig når babyen fester seg... Bare en tanke...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg hører også disse knekke-lydene! Hørte det da jeg gikk gravid første gangen også. Spurte jordmor, men hun hadde aldri hørt om det før. Synes det er litt merkelig, har lurt på om det er babyen som beveger seg sånn at det knekker litt i en kroppsdel, men aner ikke... Lyden kommer i alle fall når babyen beveger seg.
*Jenta* Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Jeg hører også disse knekke lydene. De kommer somoftest når babyen er skikkelig aktiv. Skal til jordmoren i morgen, tenkte å spørre henne om det da. Har prøvd å finne ut hva det kan være, men har bare funnet spekulasjoner..
emilpågang? Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Jeg hørte en slags kneppe lyd sist, rett før vannet mitt gikk :-)
Rampongi Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 det knekker her også. er sikkert bekkenet som ordner litt ja.
MegogTrollet Skrevet 7. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2009 Syns det er litt merkelig at jordmødrene ikke vet noe om det når det er så mange som hører lydene... Men godt å høre jeg ikke er alene om det:)
lykkelig88 Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 hører det jeg også, men lest en plass at det er fett og huden som utvider seg.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. september 2009 #13 Skrevet 9. september 2009 Jeg synes det høres ut som at babyen "knekker" fingrene sine, slik som også vi kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå